Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:20:30 GMT

سیمئونه: اتلتیکو شب زیبایی را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۰۵۷

سیمئونه: اتلتیکو شب زیبایی را رقم زد

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از پیروزی برابر پورتو به تمجید از عملکرد بازیکنان جوان تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها با این نتیجه موفق شدند به عنوان دومین تیم و پس از لیورپول به مرحله یک هشتم این رقابت‌ها صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که اتلتیکو تا پیش از این بازی با یک امتیاز کمتر از پورتو و هم امتیاز با میلان در رده آخر جدول رده‌بندی این گروه قرار داشت.

اما پیروزی آنها در این دیدار و در عین حال پیروزی لیورپول برابر میلان در دیگر دیدار این گروه باعث شد که این تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز حضور داشته باشد.

 

 

سیمئونه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من 10 سال است در این باشگاه هستم و این تیم هنوز به شیوه‌های جدیدی من را شگفت‌زده می‌کند. دشواری، این واقعیت که ما سه یا چهار مدافع میانی نداشتیم اما بازیکنانی که بسیار کمتر بازی کرده بودند نشان دادند که هنوز برای ما مهم هستند. امشب نوبت سیمه ورسالیکو بود و ما می‌دانیم که او توانست کارش را انجام بدهد، کوندوگبیا هم همینطور بود.»

این مربی آرژانتینی ادامه داد:« کل تیم در این بازی دخیل بودند و همه تلاششان را کردند و با تمام قلب‌شان جنگیدند. ما دروازه‌بانی داریم که در شرایط سخت می‌درخشد. اگر آنها در نیمه دوم گل زده بودند می‌بردند. امشب شب بسیاری خوب و زیبایی بوئد. بازیکنان جوان این بلندپروازی را به ما دادند که بتونیم صعود کنیم. ما این بازی را تا همیشه به یاد خواهیم داشت. پورتو تیمی سرسخت و حریفی بسیار خوب بود اما ما هم همینطور بودیم. این بازی همیشه چیز داشت، اخراج، موقعیت گل. عجب فوتبال زیبایی بود.»

دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پورتو با پاس گل طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در شرایطی یکشنبه شب پیگیری شد که تیم فوتبال پورتو در دیداری خارج از خانه و در استادیوم پینا مانیک به مصاف کاساپیا رفت. در این دیدار مهدی طارمی در ترکیب اصلی بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت.

در دقیقه ۳۱ وندرسون گالنو اولین گل بازی را برای پورتو به ثمر رساند، اما ۶ دقیقه بعد نونو موریرا کار را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ مهدی طارمی، نیکو گونزالس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا بازی ۲ بر یک به سود پورتو شود. تلاش دو تیم در ادامه ثمری نداشت تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود پورتو به پایان برسد.

با این نتیجه پورتو ۶۲ امتیازی شد و در رده سوم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت، اسپورتینگ نیز با ۷۷ و بنفیکا با ۷۰ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. از ساعت ۲۳ نیز اسپورتینگ به مصاف ویتوریا گیمارش می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی