Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:55:50 GMT

لاله زار سردترین منطقه کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۰۹۱

لاله زار سردترین منطقه کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: از امروز جوی نسبتا آرام و پایدار در سراسر استان حاکم است.

او افزود:افزایش ابر و وزش باد ضعیف در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بوده است وصبح امروز لاله زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم سلاجقه، گفت: امروز (پنجشنبه) بارش‌های پراکنده در سطح استان کرمان به ویژه مناطق جنوب غربی ادامه دارد و برای فردا نیز وزش باد، افزایش ابر پدیده غالب جوی است و در ارتفاعات جنوب استان بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه برای امروز و فردا کاهش محسوس دما در استان کرمان پیش بینی می‌شود افزود: به همین منظور خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی بیشتر در مناطق شمالی به ویژه زرند و شهربابک پیش بینی شده و باغ‌ها باید پایش و حصار کشی شود.

سلاجقه، گفت: در مجموع بارندگی‌های دو روز اخیر در استان کرمان جبالبارز با ۸۸ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

وی ادامه داد: شهر کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در لاله زار و سر بیژن بارش برف را داشته‌ایم و در لاله زار، بم، ریگان، رفسنجان، راین، شهداد، شهربابک، کرمان و کهنوج بارش باران داشته‌ایم که میلنده جیرفت با ۲۸ میلیمتر، ایستگاه جیرفت ۳۴ و انار ۲۱ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته‌اند.

کد خبر 6081863

دیگر خبرها

  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • آسمان قم امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین صاف تا کمی ابری است
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • هوای قم در روز‌های آینده گرمتر می‌شود