Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سید علی ملک حسینی، دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب  شده اند، با اعلام این خبر، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است

ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنَا تُرْجَعُونَ

هجران ابدی و غم از دست دادن عزیزان آلامی دردناک است که همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نماید و طریقی جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای شتافتگان به دیار باقی، نیست و آهنگ رحیل بر همگان نواخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز که منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استانی در اتوبوس مسافربری مسیر دهدشت-تهران گردید، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صمیمانه تسلیت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.
از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این اعلامیه بیان داشت: به اطلاع خانواده های محترم متوفیان و مجروحان این حادثه می رساند، که با توجه به هماهنگی های مستقیم با دادستان محترم مرکز استان اصفهان و نیز دادستان محترم شهرستان کاشان، تمام اقدامات قضایی در آن حوزه قضایی به نحو کامل در حال انجام می باشد و ضمن اینکه با توافق صورت گرفته در راستای سهولت، نیابت قضایی به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده های داغدار ضرورتی به عزیمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شکایات و سایر تشریفات تشکیل پرونده قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمایند
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد دادستان یاسوج اتوبوس دهدشت تهران تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال روز هجدهم «زندگی با آیه ها» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

دریافت 21 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سوال روز هجدهم ماه مبارک رمضان در قالب پویش: «زندگی با آیه‌ها» منتشر شد.

در ویدئوی بارگذاری شده طرح سوال و نحوه شرکت در مسابقه مشخص شده است.

کد خبر 6064968

دیگر خبرها

  • نخستین اهدای عضو سال جدید در کاشان انجام شد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • سوال روز هجدهم «زندگی با آیه ها» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
  • قتل دو نفر در آرامستان یاسوج
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند