Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال از ارائه برنامه سه ساله خود به کمیته فوتسال برای ادامه همکاری با تیم ملی و برپایی یک اردوی آماده سازی در ایتالیا خبر داد

محمد ناظم الشریعه درباره شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان در آستانه اردوی ایتالیا صحبت کرد.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص اردوی آماده سازی ایتالیا به مهر گفت:

روز چهارشنبه ۱۷ آذر، مرحله دوم اردوی تیم ملی با حضور ۲۰ بازیکن آغاز می‌شود و این اردو تا بیستم آذر ادامه دارد که از این تعداد، ۱۶ بازیکن انتخاب می‌شوند و در نهایت با ۱۴ بازیکن عازم ایتالیا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود:

همان گونه که می‌دانید تیم ملی ایتالیا از بهترین تیم‌های جهان است که خود را برای مسابقات جام ملت‌های اروپا آماده می‌کند و ما در اردوی ایتالیا دو بازی دوستانه برگزار می‌کنیم تا بازیکنان جوان ما آب دیده شوند و با تجربه و آمادگی بهتری عازم مسابقات مقدماتی جام ملت‌ها شویم.

ناظم الشریعه در خصوص مسابقات بعدی تیم ملی بیان کرد

 رقابت‌های پیش روی ما مسابقات مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا است که فروردین سال آینده برگزار می‌شود و سپس باید خود را آماده مسابقات جام ملت‌ها کنیم که شهریور ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال در خصوص وضعیت کادر فنی برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال افزود:

برخی‌ها بدنبال جوسازی برای تیم ملی هستند اما بنده تا پایان سال با تیم قرارداد دارم و برنامه سه ساله خود را نیز به کمیته فوتسال ارائه کرده‌ام ضمن آنکه فدراسیون نیز علاقمند به ادامه همکاری است اما همه چیز پس از اردوی ایتالیا مشخص می‌شود.

پوست اندازی در تیم ملی

محمد ناظم الشریعه در خصوص برنامه سه ساله خود برای تیم ملی گفت:

در برنامه جدید ما، در تیم ملی پوست اندازی می‌شود و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت خواهند شد و طبق برنامه باید چند بازی دوستانه خوب با تیم‌های مطرح جهان انجام دهیم تا میزان تجربه و آمادگی بازیکنان افزایش یابد.

ناظم الشریعه در پایان افزود:

یکی از علل اصلی عدم راهیابی تیم ملی به جمع چهارتیم برتر جام جهانی، همین نبود بازی‌های تدارکاتی مناسب بود درحالیکه پیش از آغاز جام جهانی و از سال ۲۰۱۹ هیچ کاری برای کمک به تیم ملی فوتسال انجام نشد و بدون مسابقه تدارکاتی عازم جام جهانی شدیم و با این حال به صورت میلیمتری از دور مسابقات کنار رفتیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! پرسپولیس مدل 73؛ تیمی که 10 گل می زد، 6 گل می خورد! توقف بازرسی از یوونتوس در پرونده انتقال رونالدو بازگشت رافائل واران و ادینسون کاوانی به تمرینات منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی

با توجه به اینکه حسن یزدانی قرار است از اول اردیبهشت تمرینات روی تشکش را آغاز کند، او از اردوی بعدی به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارنده 9 نشان المپیک و جهانی بعد از آنکه رقابت‌های رسمی سال 2023 را با نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند، کتفش را جراحی کرد.

طبق چیزی که از قبل عنوان شده، او قرار است از اول اردیبهشت تمریناتش روی تشک را آغاز کند. به همین دلیل در بازگشت تیم اعزامی به مسابقات گزینشی قاره‌ای و استارت اردوی آزادکاران بعد از این رقابت‌ها، حسن یزدانی هم قرار است بار دیگر به جمع اردونشینان اضافه شود.

زمان استارت اردوی بعدی تیم ملی آزاد نیز به نتایج مسابقات گزینشی بیشکک بستگی دارد که در صورت کسب سهمیه کامل، احتمالاً اردو کمی دیرتر آغاز می‌شود تا کشتی‌گیران استراحت بیشتری داشته باشند.

این کشتی‌گیر که چند سالی است لقب «پادشاه» را در مقابل لقب «جادوگر» دیوید تیلور، از اتحادیه جهانی گرفته است، در ماه‌های گذشته صرفاً یکی دو بار که برای پیگیری امور درمانی‌اش به تهران آمده بود، با حضور در کمپ تیم‌های ملی، با کادر فنی تیم ملی و اردونشینان دیدار کرد.

حسن یزدانی که سهمیه وزن 86 کیلوگرم المپیک را در مسابقات جهانی بلگراد به دست آورده است، در بازگشت به اردو، احتمالاً کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور را به‌عنوان رقیبی برای رسیدن به المپیک پیش رو دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی بانوی کوراش کار قمی به اردوی تیم ملی
  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ