Web Analytics Made Easy - Statcounter



فانتزیهای رابطه جنسی

در رابطه جنسی با همسرم شخص دیگری را تصور می کنم فانتزی های جنسی یکی از روش های مورد استفاده زوجین برای لذت بردن از رابطه جنسی است ولی برخی از این فانتزی های جنسی میتواند به رابطه و صمیمیت زوجین در ازدواج لطمه وارد کند مثل زمانی که در رابطه جنسی با همسرتان شخص دیگری را تصور میکنید و به جای او می گذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فانتزی جنسی یا خیال پردازی های جنسی یکی از روش هایی است که باعث می شود زوجین بتوانند لذت بیشتری از رابطه جنسی خود ببرند. برخی از این فانتزی های جنسی بی خطر هستند و باعث گرم تر شدن رابطه جنسی زوجین می شوند ولی برخی از این خیال پردازیهای جنسی می تواند باعث آسیب به زندگی و ازدواج شده و زمینه انحراف فرد را فراهم کند.

شما در صورتی که هرگونه فانتزی جنسی یا خیالپردازی جنسی در مورد همسرتان داشته باشید که باعث لذت مضاعف شما شود هر چند اگر آن کار در واقعیت انجام پذیر نباشد ولی میتواند باعث افزایش میل و کشش جنسی شما به یکدیگر شود.

ولی متاسفانه تصور شخصی دیگر به جز همسر هنگام رابطه جنسی می تواند آسیب های زیادی به ازدواج شما وارد کند ، برخی افراد ممکن است عشق قبلیشان را تصور کنند ، برخی ممکن است یکی از بازیگرهای فیلم های غیر اخلاقی را در ذهنشان مجسم کنند یا این که فردی که علاقه ای پنهانی به او دارند را هنگام رابطه جنسی تصور کرده و به جای همسرشان قرار دهند.

آسیب های تصور شخصی دیگر به جای همسر در رابطه جنسی

آسیب های تصور شخصی دیگر به جای همسر در رابطه جنسی

از نظر مذهبی خیالپردازی جنسی در مورد فردی به جز همسر زنای ذهنی محسوب می شود و کاری بسیار ناپسند است. از نظر روانی تصور کردن شخصی دیگر به جای همسر برای لذت بردن از رابطه جنسی میتواند باعث ناراحتی همسرتان شود و از سویی دیگر کارکرد رابطه جنسی برای افزایش صمیمیت بین زوجین را کاهش دهد و در مواردی بی اثر کند.

افزایش احتمال انحراف جنسی

گاهی اوقات خیانت نکردن افراد به دلیل متعهد بودنشان نیست بلکه به دلیل فراهم نشدن فرصت مناسب است ، به اصطلاح طرف آب ندیده وگرنه شناگر ماهری است. خیالپردازی در مورد شخصی دیگر هنگام رابطه جنسی با همسر به خصوص اگر در مورد یک فرد خاص باشد باعث افزایش احتمال خیانت و برقراری رابطه جنسی با فردی که در موردش خیالپردازی می کنید در کوچکترین فرصت ایجاد شده احتمالی در آینده خواهد بود.

سایر آسیب های این فانتزی غیر متعارف عبارتند از :

- کم شدن محبت بین شما و همسرتان

- از بین رفتن احتمال ترمیم رابطه و افزایش صمیمیت بین زوجین

- احساس گناه و افزایش احتمال شکل گیری عقده روحی و احساس حقارت

- از بین رفتن احساس لذت واقعی جسمی و لمسی از رابطه جنسی و وابسته شدن به - تخیلات و فانتزی ها برای رسیدن به ارگاسم

- از بین رفتن جذابیت جنسی طرف مقابل برای شما

رابطه خودارضایی و تصور دیگران هنگام رابطه جنسی با همسر

ارتباط خودارضایی و تصور دیگران هنگام رابطه جنسی با همسر

یکی از عوامل اصلی تصور دیگران هنگام رابطه جنسی با همسر، سابقه خود ارضایی در فرد است.

زیاده روی در خودارضایی میتواند باعث شود که رابطه جنسی برای شما از زمینه حسی وارد زمینه تخیلی و ذهنی شود و حتی در صورت ازدواج کردن نتوانید به درستی از رابطه جنسی با همسرتان و جسم او لذت ببرد.

زیاده روی در خودارضایی معمولا در مردان بیشتر دیده می شود . چنین مردانی معمولا بعد از مدتی ممکن است دچار مشکل روانی شده و حس جاذبه جنسی شان نسبت به زنان از بین برود.

از آن جاییکه در خودارضایی فرد باید با تصورات و فانتزیهای خیالی در مورد یک شخص واقعی یا خیالی یا تماشای فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی به ارگاسم و لذت جنسی میرسد ، مغز فرد شرطی شده و چون جسم فرد نمی تواند از ملامسه و تماس جسمی با همسرش به لذت برسد به ناچار مجبور به تکرار این تخیلات جنسی در مورد شخص دیگر هنگام رابطه با همسرش می شود.

از آن جایی که این نوع لذت بردن جنسی حالت ذهنی دارد هر بار نیاز به تلاش بیشتر برای این نوع لذت بردن دارید و احتمال این که با وجود متاهل بودن دوباره رو به خودارضایی بیاورید ، بالا می رود.

ارگاسم در رابطه جنسی ناشی از یک تجربه سنگین حسی لامسه و جسمی است ولی فردی که به طور متوسط یا زیاد خود ارضایی می کند ، عادت کرده است که برای رسیدن به ارگاسم یک تصویر را در ذهنش بیاورید و برای رسیدن به ارگاسم از فاز حسی خارج شده و وارد فاز تخیلی و ذهنی می شود.

این تغییر باعث می شود که خود رابطه جنسی برای فرد به خودی خود لذت بخش نباشد بلکه تخیل و تصور آن برایش لذت بخش باشد بنابراین هنگام رابطه جنسی به همسر دست به دامن تخیل می شود.

در برخی موارد فرد دیگر از رابطه جنسی با همسرش لذت نمی برد بلکه از تصورش در شرایط مختلف مثلا تصور در باره روز اولی که او را در لباسی جذب دیده و برجستگی های بدنش در آن زمان باعث تحریک می شود یا این که در مورد یک فرد دیگر یا افراد دیگر خیالپردازی های جنسی می کنند تا به ارگاسم برسند.

در حقیقت این افراد سیستم حسی و ارتباطی با همسرشان حین رابطه جنسی را از کار انداخته اند و در واقع با همسرشان در حال رابطه جنسی نیستند و موضوع رابطه جنسی برایشان تبدیل به یک فرایند ذهنی و تخیلی شده است بنابراین حتی هنگام رابطه جنسی با همسر در حال نوعی خودارضایی هستند .

تصور زنی غیر از همسر هنگام آمیزش

آیا همسرم از رابطه جنسی با من لذت نمی برد

برخی افراد که قبلا عاشق شخصی دیگر بوده اند و به او نرسیده اند یا علاقه ای به همسر فعلی خود ندارند یا از ظاهر همسرشان رضایت ندارند برای این که به ارگاسم برسند و از رابطه جنسی لذت ببرند ، عشق سابقشان یا شخصی دیگر را در ذهن خودشان تصور می کنند و او را به جای همسرشان می گذارند تا به لذت برسند.

برخی افراد به دلیل این که مغزشان شرطی شده است و قبلا با دیدن فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی یا تخیلات خود در مورد دیگران خوارضایی می کرده اند ، ارتباط حسی شان با لمس کردن جسمی از دست داده اند و حالا بعد از ازدواج با وجودی که به همسرشان علاقه دارند ولی به دلیل شرطی شدن مغزشان برای این که به درستی تحریک شوند و به ارگاسم برسند نیاز دارند همان تصورات ذهنی یا مشابه آن ها را به ذهنشان بیاورند و یا فیلم و تصاویر غیراخلاقی را قبل از رابطه با همسر یا هنگام رابطه با همسر ببینند.

پی نمی توان گفت که این نوع تخیلات ذهنی صرفا به این دلیل است که همسرتان از رابطه جنسی با شما لذت نمی برد بلکه شاید او به دلیل شرطی شدند قبلی مجبور است برای تحریک بیشتر و لذت بردن کافی از رابطه شخصی دیگر را هنگام رابطه جنسی با شما تصور کند یا فیلم و عکس غیراخلاقی ببیند.

عوارض تصور شخصی دیگر هنگام رابطه جنسی با همسر

یک ازدواج پایدار برای ثبات به رابطه جنسی اصولی و صحیح نیاز دارد.

رابطه جنسی به دلیل ایجاد صمیمیت جسمی و حسی بسیار نزدیک بین زوجین باعث ایجاد صمیمیت و احساس علاقه متقابل بین زوجین می شود و باعث می شود که دو نفر احساس بهتری نسبت به هم داشته باشند ولی تصویر پردازی در مورد شخصی دیگر هنگام رابطه جنسی باعث دور شدن بیشتر شما از همسرتان می شود و امکان افزایش علاقه و صمیمیت بین شما را از بین می برد.

با گذشت زمان و ادامه دادن فکر کردن به شخص دیگر هنگام رابطه جنسی ، میل جنسی شما نسبت به همسرتان شروع به کم شدن و خاموش شدن خواهد کرد که زنگ خطر بزرگی برای ازدواجتان است.

درمان تصور شخصی دیگر هنگام رابطه جنسی با همسر

راههای درمان تصور شخصی دیگر هنگام رابطه جنسی با همسر

در صورتی که تخیل شما منجر به خودارضایی شده برای درمان این مشکل حتما باید خود ارضایی متوقف شود تا فرد بتواند وارد جهان حسی و احساسی اش بشود و از قید و بند دنیای تخیلی اش رها شود.

در صورتی که همسر شما متوجه شود که شما هنگام رابطه جنسی با او شخص دیگری را تصور می کنید یا در موارد شدیدتر با وجود متاهل بودن خود ارضایی می کنید می تواند منجر به احساس خشم و دشمنی و تنفر همسرتان از شما شود.

شما نیاز شدید و فوری به مراجعه برای درمان به یک روان درمان با تجربه در زمینه مشکلات جنسی دارید تا بتواند مشکل شما را درمان کند ، مشکل شما چیزی نیست که بتوانید در خانه و بدون کمک مشاور به تنهایی آن را حل کنید.

سایر روش هایی که میتوانید خودتان برای تسریع درمان مشکلتان انجام دهید عبارتند از :

زوج درمانی

در واقع یک زوج طبیعی و سالم در رابطه جنسی نیازی به تصور و تخیل شخصی دیگر در ذهنشان ندارند و در لحظه از رابطه جسمی که با شریکشان برقرار می کنند تحریک شده و به ارگاسم می رسند بنابراین اگر برای لذت بردن از رابطه جنسی به چیزی بیشتر از وجود همسرتان نیاز دارید باید از یک زوج درمان گر متخصص در روابط جنسی کمک گرفته و خودتان را درمان کنید.

معمولا از محتوای تخیلات جنسی شما برای ترمیم رابطه شما استفاده می شود.

مثلا اگر مردی هنگام رابطه جنسی با همسرش ، زنی را تصور می کند که اشتیاق بیشتری برای رابطه دارد یا لباس به خصوصی پوشیده است ، میتواند نشان دهنده کمبودی در همسرش باشد که نمی تواند در واقعیت آن را پیدا کند.

علت مشکلتان را پیدا کنید

علت این حس خودتان را پیدا کنید و تشخیص دهید که علت این هوا و هوس و فانتزی غیر طبیعی شما چیست؟ آیا به دلیل زیاده روی در امیال درونی است یا فقط برای لذت بیشتر به آن نیاز دارید؟

آیا به همسرتان علاقه ندارید ؟ آیا در ذهنتان به فردی دیگر علاقمند هستید به همین دلیل مرتکب زنای ذهنی می شود ؟ رابطه جنسی ناموفق تجربه کرده اید ؟ آزار جنسی دیده اید ؟

چه عاملی شما را به سمت این انحراف جنسی و زنای ذهنی کشیده است ؟

پذیرش میل جنسی

باید بدانید که میل جنسی یک میل طبیعی است و حق شما است که از همسرتان لذت جنسی ببرید و به او لذت جنسی بدهید و هیچ اشکالی برای ارضای مناسب از طریق لمس همسرتان و تحریک شدن با مشاهده اندام او یا شنیدن صحبتهای او ندارید ولی خیال پردازیهای خارج از رابطه جنسی فعلی که در جریان است برای ازدواجتان خطرساز است و کشش جنسی شما نسبت به همسرتان را کاهش خواهد داد.

افزایش اعتماد به نفس

از سرزنش خودتان که باعث ناامیدی شما می شود دست بردارید و اعتماد به نفستان را بالا ببزید شما می توانید با امید و اراده فکرتان را از افکار مسموم رها کرده و از رابطه جنسی واقعی با همسرتان لذت ببرید.

غلبه بر تصورات ذهنی

برای این که بتوانید بر خیالپردازی غیر متعارفی که اکنون درگیر آن هستید ، سعی کنید تصورات خودتان را به همسرتان معطوف کنید. شما باید به جای احساس از منطقتان استفاده کنید تا بتوانید رفتارتان را اصلاح کنید و از فکرکردن به حالات یا افرادی که می تواند به روح شما و ازدواجتان اسیب بزند اجتناب کنید.

می توانید به رابطه جنسی دلنشینی که قبلا با همسرتان داشته اید فکر کنید و از آن لذت ببرید. سعی کنید در خیالتان هیچ شخصی به جز همسرتان نگذارید تا بتوانید کم کم به واقعیت برگردید.

داشتن یک رابطه جنسی واقعی

خودتان را ملزم به داشتن یک رابطه جنسی واقعی با جسم همسرتان کنید نه با تخیلات ذهنی . به این ترتیب به مرور زمان می تواند از شر خیالات واهی خلاص شده و رابطه بهتری با همسرتان تجربه کنید و به آرامش درونی و احساس خشنودی واقعی از رابطه جنسی برسید.

یکی از روش هایی که باعث می شود ذهنتان در لحظه بماند و مشغول خیال پردازی نشود استفاده از آینه و تماشای تصاویر خودتان در آینه هنگام رابطه جنسی است ، به این ترتیب ذهنتان درگیر تصویری واقعی از اتفاقی می شود که در حال رخ دادن است .

گردآوری : بخش زناشویی بیتوته

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ عروس دریایی نامیرا (Immortal Jellyfish) یک موجود دریایی خارق‌العاده است که دانشمندان و دوستداران طبیعت را مجذوب خود می‌کند. چیزی که این عروس دریایی را بسیار قابل توجه می‌کند توانایی منحصر به فرد آن برای بازگشت به مرحله جوانی است! در میان تمام حیوانات مختلف که در سیاره ما زندگی می‌کنند، این عروس دریایی به دلیل قدرت باورنکردنی‌اش در معکوس کردن روند پیری متمایز است. تصور کنید پیر می‌شوید، فقط مثل یک مسافر زمان دوباره جوان شوید! این پدیده که به «تغییر متمایز» (transdifferentiation) معروف است، به عروس دریایی اجازه می‌دهد تا به طور بالقوه برای همیشه زندگی کند! گویی راز جوانی ابدی را در اعماق اقیانوس کشف کرده است.

هنگامی که عروس دریایی نامیرا  به پایان چرخه زندگی خود می‌رسد، به جای اینکه مانند بقیه موجودات زنده بمیرد، دچار دگرگونی قابل توجهی می‌شود. این جاندار شروع به تنظیم مجدد سلول‌های خود می‌کند و سلول‌های بالغ خود را به سلول‌های نابالغ تبدیل می‌کند! این فرآیند عروس دریایی را قادر می‌سازد تا دوباره به مرحله پولیپ (polyp) بازگردد و بار دیگر شبیه خودِ جوان‌ترش شود. دانشمندان هنوز در حال مطالعه و تلاش برای کشف رازهای پشت این توانایی شگفت انگیز برای بازسازی و اساساً فریب مرگ هستند. عروس دریایی نامیرا  مانند یک ابرقهرمان واقعی با قدرت بازسازی است!

این ویژگی منحصر به فرد عروس دریایی نامیرا  توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و ما را در حیرت از شگفتی‌های دنیای طبیعی قرار می‌دهد. ایده موجودی که می‌تواند به طور مداوم ساعت بیولوژیکی خود را تنظیم مجدد کند، پرده از ظرفیت بی حد و حصر حیات برمی‌دارد. شاید روزی انسان‌ها با الهام از توانایی‌های باورنکردنی این عروس دریایی کوچک و در عین حال خارق العاده، اسرار جوانی ابدی را کشف کنند. تصور کنید بتوانیم زمان را به عقب برگردانیم و هر زمان که خواستیم از نو شروع کنیم!  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • از عمر جاودان «عروس دریایی نامیرا» چه می‌دانید!
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • خلع‌ سلاح روان‌شناس‌نمای مسلح!
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد