Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:29:03 GMT

دیدار هنرمندان گتوندی با خانواده شهدا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۵۲۷

دیدار هنرمندان گتوندی با خانواده شهدا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: به مناسبت پاسداشت مقام شهید و شهادت همچنین حقی که شهدا و خانواده آنان بر گردن ما دارند با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه با خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد تاج بخش و شهید حسین حسین زاده دیدار و گفت و گو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز امنیت و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدایی است که خالصانه برای دفاع از ناموس و وطن خود در راه خدا شهید شدند.

بهداروندی بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا همزاد پنداری با خانواده شهدا است که احساس کنند ما هم در کنار آرمان‌های شهیدان تا پای جان ایستاده ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: کمترین کاری که ما می‌توانیم در حوزه فرهنگ و هنر برای پاسداشت شهدای گرانقدر انجام دهیم خلق آثاری با موضوع ایثار و شهادت است که خوشبختانه در مناسبت‌های مختلف هنرمندان و خبرنگاران فعالیت‌های خوبی در این زمینه دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهید حسین حسین زاده در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات والفجر ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید مدافع حرم گتوند شهید محمد تاجبخش نیز که مدیر فعال کانون فرهنگی هنری قیصر امین پور بود در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده شهدا فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا

اسماعیل زارعی کوشا امروز در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) در بیجار برگزار شد اظهار کرد: این شهید والامقام از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

استاندار کردستان افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

وس بیان کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدایی مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید