Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری اولین شب از هفته پایانی مرحله گروهی تکلیف چند تیم صعود کننده دیگر مشخص شد.

به گزارش ایلنا، بامداد امروز اولین شب از هفته پایان دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در حساس‌ترین گروه تیم اتلتیکو مادرید موفق به شکست پورتو شد تا در شب شکست میلان برابر لیورپول به عنوان یک دوم گروه B جواز صعود به دور حذفی را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تیم‌های بایرن مونیخ، یوونتوس، لیورپول، آژاکس، منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، اینترمیلان، اسپورتینگ لیسبون، اتلتیکومادرید جواز صعود به دور حذفی را به دست آورده‌اند.

تکلیف چهار تیم دیگر راه یافته به مرحله حذفی امشب مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا مرحله حذفی چمپیونزلیگ لیگ قهرمانان اروپا مرحله حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم

به گزارش همشهری آنلاین، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا ۳ بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون ۴ دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه ۵۶ وارد دروازه بولونیا کرد.

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب ۲ امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

کد خبر 846534 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد