Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امشب در آلیانتس‌آرنای شهر مونیخ از آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا دیداری برگزار خواهد شد که برای بایرن‌مونیخ تشریفاتی و برای بارسلونا نبرد مرگ و زندگی است. آیا بایرنی‌ها در دیداری که از ساعت ۲۳:۳۰ شروع می‌شود، بارسایی‌ها را به لیگ اروپا می‌فرستند؟ بایرن‌مونیخ؛ نابـــودگـــر

این بایرن‌مونیخ رحم ندارد؟ باید در آخرین هفته لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعلاً که رسانه‌ها مدعی شده‌اند شاید برخی بازیکنان اصلی باواریایی‌ها را ناگلزمن روی نیمکت بنشاند، اما در هر صورت نابودگری مثل لواندوفسکی بازی خواهد کرد. بایرنی‌ها با ۵ برد و زدن ۱۹ گل که به طور میانگین نزدیک به ۴ گل در هر بازی است برای همه تیم‌های اروپا خط و نشان کشیده‌اند. حالا بایرنی‌ها مدعی اول قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هستند و هیچ تیمی نمی‌خواهد با آن‌ها رودررو شود. شاید امشب در مونیخ کاری کنند که بارسلونا به جای سه‌شنبه یا چهارشنبه‌ها در ادامه فصل پنج‌شنبه‌ها در مسابقات اروپایی بازی کند. آیا بایرن امتیاز از دست خواهد داد و هواداران بارسا را خوشحال خواهد کرد؟ بارسلونا؛ مـرگ یا زنـدگـی؟

کومان رفت و ژاوی آمد، اما هنوز بارسلونا خیلی چیزها کم دارد. برد مقابل اسپانیول و ویارئال دلخوشی موقتی بود، چرا که خیلی زود با ژاوی هم بارسا باخت و این اتفاق در آستانه نبرد حساس مقابل بایرن در دیدار با رئال‌بتیس رخ داد. از همان ابتدا که ژاوی آمد به فکر دیدار مقابل بایرن‌مونیخ بوده و نمی‌خواهد خیلی زود فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا همراه بارسلونا را از دست بدهد. از بخت بدش بازیکن‌های جوان و کلیدی تیمش یعنی فاتی و پدری مصدوم هستند. با این حال ژاوی اشتیاق زیادی برای برتری در این دیدار سخت دارد. آمار نشان می‌دهد بارسلونا با دوجین ستاره هم مقابل بایرن کم آورده، حالا که نه شرایط خوب است و نه ستاره قابل‌اتکایی برای چنین دیدار دشواری دارند. آیا امشب، شب مرگ بارسا در لیگ قهرمانان خواهد بود یا در باواریا به زندگی برمی‌گردند؟

آخرین جدال
دیدار رفت دو تیم در اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بایرن‌مونیخ با ۳ گل از بارسلونا برد. 

آمار بازی
۱۰) ۷ برد برای بایرن‌مونیخ، تنها ۲ برد برای بارسلونا و یک تساوی در ۱۰ دیدار قبلی بین غول‌های آلمان و اسپانیا ثبت شده است. ۲۵ مرتبه بایرن‌مونیخ دروازه حریفش را باز کرده و ۱۳ مرتبه هم بارسلونا.
۵) ۵ شکست بارسلونا در ۶ دیدار آخرشان مقابل بایرن‌مونیخ ثبت شده. ۲۱ گل در این ۵ بازی دریافت کرده‌اند، یعنی به طور میانگین بیش از ۴ گل در هر بازی.
۶۴) در ۶۴ دیدار مقابل اسپانیایی‌ها، بایرن‌مونیخ ۳۰ برد داشته، در ۱۵ بازی به تساوی رسیده و ۱۹ بازی را باخته است.
۶۳) بارسلونا هم ۶۳ مرتبه به مصاف تیم‌های آلمانی رفته که ۳۳ برد، ۱۴ تساوی و ۱۶ شکست در کارنامه‌اش ثبت شده است.
۲۷) بایرن‌مونیخ در ۲۷ بازی آخرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. باواریایی‌ها آخرین باخت در این مرحله را سپتامبر ۲۰۱۷ مقابل پاری‌سن‌ژرمن متحمل شده‌اند.
۹) روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن‌مونیخ با ۹ گل صدرنشین جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا است. لِوا در این فصل ۲۷ گل در ۲۱ بازی زده است.
۲) بارسلونا در ۵ هفته قبلی لیگ قهرمانان اروپا آمار ضعیف و تحقیرآمیز ۲ گل زده را به ثبت رسانده است.
۱۹) شرایط بایرن‌مونیخ کاملاً برعکس بارسلونا است. تا پایان هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با ۱۹ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

مصدومان و محرومان
مارسل زابیتسر، بونا سار و یوسیپ استانیشیچ مصدومان بایرن‌مونیخ هستند. یاشوا کیمیش و اریک‌ماکسیم چوپوموتینگ هم به‌دلیل ابتلا به کرونا و واکسن نزدن نمی‌توانند تیم‌شان را همراهی کنند. آنسو فاتی، پدری و مارتین بریت‌ویت بازیکنان مصدوم بارسلونا هستند که غیبت‌شان می‌تواند برای تیم ژاوی دردسرساز شود. سرخیو آگوئرو هم که مدتی است به‌دلیل مشکل قلبی کنار بارسایی‌ها نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم
بایرن‌مونیخ: نویر، پاوار، زوله، نیانزو، ریچاردز، تولیسو، گورتسکا، موسیالا، مولر، سانه و لواندوفسکی
بارسلونا: تراشتگن، دِست، آرائوخو، پیکه، آلبا، گاوی، بوسکتس، فرنکی دی‌یونگ، الزلزولی، دمبله و دپای
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا بایرن مونیخ خبر ویژه لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود

مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ از حضور در نیمه‌نهایی احساسی باورنکردنی دارد.

طرفداری | رئال مادرید و بایرن مونیخ برگزارکننده دیداری کلاسیک در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود.

 بایرن مونیخ با پیروزی 1-0 مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با برتری در ضربات پنالتی مقابل منچسترسیتی، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 راه یافتند. حضور این دو تیم به معنای کی تقابل بسیار بزرگ از بین دو تیم پرافتخار اروپا از نگاه هری کین است. مهاجم انگلیسی و گلزن بایرن مونیخ پس از اطلاع از صعود رئال مادرید و تقابل باواریایی‌ها با این تیم اسپانیایی در مصاحبه با TNT Sport گفت:

باورنکردنی است. باورنکردنی است. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دستاورد بزرگی است و می‌توانیم بابت آن خوشحالی کنیم.

فکر می‌کنم در این نوع بازی‌ها نیمه اول همیشه کمی محتاطانه است. بین دو نیمه گفتیم که می‌خواهیم سرعت را افزایش دهیم، تهاجمی باشیم. چند تا توپ به تیرک دروازه زدیم و می‌توانستیم کار را برای خودمان آسان‌تر کنیم. اما این بازی‌ها همیشه سخت است و شما فقط باید از آنها عبور کنید.

هری کین از پس از اطلاع از صعود رئال مادرید به نیمه‌نهایی در وصف این بازی اظهار داشت:

خب، پس رئال مادرید صعود کرد. قرار است که یک بازی سخت دیگر داشته باشیم. نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود. دو تیم بزرگ.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • هری کین: تقابل با رئال مادرید؟ نیمه‌نهایی خیلی خیلی بزرگی می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت