Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:54:05 GMT

طرح فروش اقساطی آپارتمان، دریاچه چیتگر تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۵۹۷

طرح فروش اقساطی آپارتمان، دریاچه چیتگر تهران

آغاز فروش اقساطی پروژه ۱۱۰۰ واحدي در غرب تهران

ساخت پروژه توسط کارآفرین و انبوه ساز برتر کشور

٤سال رتبه ١ انبوه سازي با دو دهه سابقه

خريد مستقيم و بدون کمیسیون

قيمت متري : 14.5 ميليون تومان

پيش پرداخت : ۳۰۰ ميليون تومان

پرداخت 1٥ درصد سود مشاركت سالانه

تحويل قطعي با جريمه ديركرد

قابل تهاتر با ملك و خودرو

———————————————

02146145600  

02146145700

09128902041  

09128902051

داراي لابي،سالن اجتماعات و سالن ورزش اختصاصي هر بلوك،فضاي آموزشي و مهد كودك،زمين چند منظوره ورزشي،استخر و سونا،سيستم هاي هوشمند BMS و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

———————————————

۲۰۰۰۰ متر زمين با سند تك برگ / متراژ ها:

۶۰ متر ۱ خواب           

۹۰ متر ۲ خواب

۱۲۰ و ۱۵۰ متر ۳ خواب 

۱۶۰ تا ۱۸۰ متر ۴ خواب

———————————————

https://t.me/hakangroup22

https://instagram.com/hakangroup22

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز فروش آپارتمان فروش اقساطی دریاچه چیتگر واحدهای مسکونی رپرتاژ آگهی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های تالار هنر و همچنین تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد.

در تماشاخانه سنگلج، نمایش «مجلس بلبشو جور کردن» به کارگردانی فرشید قلی‌پور که از ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به صحنه رفته است، نوزدهمین اجرای خود را پشت‌سر گذاشت و در مجموع، میزبان ۱ هزار و ۱۸۵ تماشاگر بوده است. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، مبلغ ۴۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان فروخته است.

همچنین نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان نیز که اجرای خود را از ۲۲ فروردین‌ ۱۴۰۳ آغاز کرده است، با ۳ اجرا توانسته است ۱۱۹ تماشاگر را به سالن جلب کند. این نمایش با احتساب بلیت‌های تمام‌بها، نیم‌بها، مهمان و تخفیف‌دار با بلیت ۸۰ هزار تومانی و ظرفیت سالن ۲۳۶ نفری، توانسته مبلغ ۷ میلیون و ۴۰ هزار تومان بفروشد.

نمایش«هوش پشه‌ای» به کارگردانی سامان کرمی که از ۳ اسفند ۱۴۰۲ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۳۰ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱ هزار و ۹۱۵ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۵۷ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان دست پیدا کند.

همچنین نمایش «آکادمی پرندگان» به کارگردانی حسین مزینانی که از ۲۲ فروردین‌ ۱۴۰۳ در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۴ نفری به صحنه رفته است، با ۳ اجرا و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، توانسته ۱۹۱ تماشاگر را جلب کند و به فروش ۱۶ میلیون و ۱۹۲ هزار تومان دست پیدا کند.

کد خبر 6076819 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • چگونه در زندگی آپارتمان نشینی دچار اختلاف نشویم؟
  • افقی‌سازی مسکن را به مردم بسپارید نه به انبوه‌سازها!
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • اتفاقی کم سابقه در بازار مسکن تهران؛ قهر مردم با آپارتمان های نوساز!
  • ریزش و رویش فایل‏‏‌های مسکن
  • بازار مسکن پایتخت در اولین ماه سال/ فروشنده ها غیب شده اند
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به تشخیص ساده و سریع بیماری سپسیس شدند
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • قیمت آپارتمان در مرکز تهران چند؟