Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@06:45:05 GMT

مرضیه وحید دستجردی هم سمت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۷۲۶

مرضیه وحید دستجردی هم سمت گرفت

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی، دکتر «مرضیه وحید دستجردی» را به عنوان مشاور خود در این جمعیت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا؛ در متن حکم دکتر پیرحسین کولیوند خطاب به دکتر مرضیه وحید دستجردی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند سـرکار عـالی، به موجـب ایـن حـکـم بـه عـنـوان «مشاور اینجانب» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفتخر خواهیم بود تا با بهره‌مندی از حضور سرکارعالی و استفاده از تجارب ارزنده و توان علمی و تخصصی، کمک‌های فکری و راهکار‌های اجرایی شما فرهیخته گرامی به منظور ایجاد برنامـه مـدون و حساب شده در راستای ارتقای توانمندی‌ها و بهبود مدیریت کلان فعالیت‌های جمعیـت هـلال احمـر جمهوری اسلامی ایران کوشا باشیم.

در ادامه حکم مذکور آمده است: امید است با شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های درون و برون سـازمانی و عـزم و همتـی راسـخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه انقلابی، اخلاقی، جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خـواهی، قـانون‌گرایی و انضباط اداری و بهره‌مندی از ظرفیت بانوان مؤمن و متخصص به ویژه جوانان پرتلاش، کاردان و مـؤمن و با اتکال به قدرت لایزال الهی جهت رسیدن به اهداف ماندگار این جمعیت گام‌های اساسی برداشـته و در این راستا ضمن ارائه نقطه نظرات مشورتی نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی با حوزه‌هـای تخصصی و فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌هـای مـوجـود حوزه‌های جوانان و نخبگان انقلابی و مؤمن و پاکدست در انجام وظایف موفق و پیروز باشید.

بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران و در راستای پیشبرد اهـداف والای جمعیت هلال احمر و همچنین تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: مرضیه وحید دستجردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب لبنانی: پاسخ ایران، شکنندگی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد

گروه سیاسی موسوم به «لقاء الأحزاب و القوی الوطنیة و الإسلامیة فی لبنان» در بیانیه‌ای، پاسخ تنبیهی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و آن را آشکارکننده ضعف و شکننده بودن رژیم صهیونیستی دانست

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «العهد»، این گروه سیاسی در نشستی به بررسی تحولات غزه و منطقه پرداخت و ابعاد مختلف اتفاقات مهم جاری را مورد بررسی قرار داد.

حاضران در این نشست، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفتند و تأکید کردند که حمله ایران به پایگاه‌های نظامی و امنیتی در داخل فلسطین اشغالی، تحول مهمی در موازنه قدرت و معادلات درگیری با این رژیم و حامی درجه یک آن یعنی آمریکا، ایجاد کرد.

احزاب لبنانی تأکید کردند که پاسخ ایران، قواعد جدیدی را برای درگیری و بازدارندگی در برابر تجاوزات صهیونیستی وآمریکا تحمیل کرد و علاوه بر آن، ضعف، شکننده بودن رژیم صهیونیستی، نیاز دائمی آن به حمایت آمریکا و نیز همدستی برخی بازیگران عربی با این رژیم را فاش کرد.

در این نشست همچنین تأکید شد که این پاسخ، تأکیدی بر پایبندی ایران انقلابی در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت ملت فلسطین بود و نشان داد که ایران انقلابی در قول و عمل، کنار فلسطین ایستاده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد
  • ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود
  • جلوه‌های اقتدار ارتش ایران برای جهانیان آشکار شده است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • جمهوری اسلامی ایران هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست
  • احزاب لبنانی: پاسخ ایران، شکنندگی رژیم صهیونیستی را ثابت کرد
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • هنر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای تولید آثار درسطح فراملی دارد
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد