Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:04:12 GMT

یک مفسد اقتصادی در سقز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۸۳۸

یک مفسد اقتصادی در سقز دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب سقز گفت: یک مفسد اقتصادی که باعث اخلال در بازار گندم در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ علیرضا رضاپور اظهار داشت: در ادامه روند دستگیری ها در سقز و مبارزه با مفسدین اقتصادی شخصی که باعث اخلال در معیشت مردم شده بود توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج) اداره اطلاعات شهرستان سقز و با دستور مرجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: این متهم باعث اخلال در بازار گندم و بیش از ۲ هزار تن گندم از مجموع ۹ هزار تن گندم ذخیره شده کسری آورده و به شیوه های گوناگون در امانت مردم خیانت کرده بود دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب سقز افزود: در همین راستا، شخص دیگری که از فامیل های شخص مذکور است تحت تعقیب است که امید است با تلاش شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی شهرستان دستگیر و روانه زندان شود.

وی اضافه کرد: این دستگیری ها با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی توسط اطلاعات مرکزی با همکاری دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی انجام شده است و در روزهای آینده نیز این رویه (مبارزه با فساد) ادامه خواهد یافت.

رضاپور با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی در دستور کار مراجع قضایی است، افزود: در طول ۲ سال گذشته چندین نفر به اتهام فساد مالی و اداری و اقتصادی در شهرستان سقز دستگیر و بازداشت شده اند. 

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امام زمان زندان انقلاب شبانه روزی مفاسد اقتصادی دستگاه قضایی استان کردستان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • هشدار به کشاورزان ، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • مبارزه با آفات سن در هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان