Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن گفت: به هیچ عنوان نخواهیم گذاشت حق باشگاه ذوب‌آهن و هواداران خونگرم ذوب‌آهن و مردم اصفهان ضایع شود و چنانچه به درخواست‌های ما در این زمینه پاسخ داده نشود به مراجع بالاتر رجوع خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن، محمدمهدی رمضانی درباره اعتراض باشگاه ذوب‌آهن به داوری دیدار این تیم در مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: در اعتراض به نحوه قضاوت دیدار مذکور کتباً شکواییه‌ای را به سازمان لیگ اعلام نمودیم و طی نامه‌ای مستندات‌مان را ارائه نمودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی‌رغم احترامی که برای برخی کارشناسان محترم داوری قائل هستیم بررسی‌های ما نشان می‌دهد که قضاوت دیدار ذوب‌آهن و  مس رفسنجان قضاوتی پر اشتباه بوده و دو خطای مسلم که می‌توانست روال بازی را به سود ما تغییر دهد از جانب داور و کمک‌های‌شان لحاظ نشد و همین دو اشتباه بر روی نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشت، لذا ما همچنان پیگیر حق‌مان خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن در ارتباط با دیدارهای آتی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: تیم فوتبال ذوب‌آهن گذشته را فراموش کرده و با انگیزه‌ای دوچندان در مسابقات آینده حضور خواهد یافت. با توجه به حوادثی که پیش آمده نیز نامه‌ای خدمت ریاست محترم کمیته داوران جناب افشاریان ارسال نمودیم و از ایشان درخواست کردیم که نسبت به انتخاب داوران در بازی‌های آینده به گونه‌ای عمل نمایند که حق هیچ تیمی بالاخص ذوب‌آهن ضایع نگردد و امیدوارم ایشان که خودشان در دوران داوری نمونه یک داور با درایت، شجاع و باتجربه و دانش بودند ترکیب داوری آتی لیگ را از داورانی از جنس خودشان بچینند!

اعتراض ذوب‌آهن به داوری دیدار مقابل مس رفسنجان واکاوی دلایل شکست ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان/ هفته تلخ فوتبال اصفهان مقابل کرمانی‌ها شکست سنگین ذوب‌آهن در فولادشهر در روز اعتراض به داوری/ ذوب‌آهن صفر - مس رفسنجان 3

رمضانی در ادامه گفت: امیدواریم که بزرگواران و متولیان محترم فوتبال به درخواست‌های ما توجه کنند تا ان‌شاءالله هیچ حقی از هیچ یک از تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور ضایع نشود

وی در پایان تصریح کرد: با عنایت به سرمایه‌گذاری‌هایی که شرکت سهامی ذوب‌آهن در بدنه ورزش کشور و فوتبال نموده و بیش از نیم قرن تلاش باشگاه ذوب‌آهن در عرصه ملی و بین‌المللی ورزش میهن اسلامی، واقعاً این مجموعه شایسته این همه کم‌لطفی نیست! دو فصل است که ما زیاد تاوان داوری داده‌ایم لذا به هیچ عنوان نخواهیم گذاشت حق باشگاه ذوب‌آهن و هواداران خونگرم ذوب‌آهن و مردم اصفهان ضایع شود و چنانچه به درخواست‌های ما در این زمینه پاسخ داده نشود به مراجع بالاتر رجوع خواهیم کرد.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن روابط عمومی مس رفسنجان ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است

روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد تهران اعلام کرد: این مجموعه فرهنگی و گردشگری در روز طبیعت ۱۳ فروردین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تعطیل است.   به گزارش ایرنا، روابط عمومی مجموعه برج میلاد عصر پنجشنبه اعلام کرد: تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، در این روز اجرا نخواهد شد و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهیم بود.   براین اساس، برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • درخواست سپاهانی‌ها از فدراسیون؛ برای ما VAR بگذارید!
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • جهاد کشاورزی اجازه تخریب باغات را ندهد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت