Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع انسانی شرکت بیمه تجارت‌نو، یکی از برنامه‌های پیش روی شرکت بیمه تجارت‌نو را افزایش تعداد شعب این شرکت برشمرد و گفت:درحال حاضر شرکت بیمه تجارت‌نو ۳۵ شعبه (با احتساب شعبه ایران کیش) در سراسر کشور دارد. علی گرایلی، بیان کرد: در شرکت بیمه تجارت‌نو نیروی انسانی را سرمایه انسانی می‌دانیم چرا که نیروی انسانی متخصص و کارآمد نقش مهمی در تعالی سازمانی و زمینه‌ساز توسعه آن و همچنین عامل مهمی در رسیدن به اهداف سازمانی به شمار می‌رود با توجه به اینکه شرکت‌های فعال در زمینه صنعت بیمه تحت شرایط فعلی بازار و وضعیت رقابتی دشوار قرار دارند، در این رقابت منابع انسانی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نقش را در خلق و حفظ مزیت رقابتی پایدار از طریق ارائه خدمات با کیفیت و متمایز با رقبا ایفا می‌کند که در این راستا قرار گرفتن منابع انسانی یک شرکت در مسیر درست، نیازمند یک مدیریت صحیح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال با تکیه بر نوآوری نیروی انسانی می‌توان با طراحی محصولات وخدمات جدید بیمه‌ای امکان موفقیت شرکت را افزایش داد.

وی، در خصوص اهمیت نحوه استخدام نیروی انسانی در شرکت بیمه تجارت‌نو، توضیح داد: با توجه به اینکه از عوامل مهم بقا و حیات سازمان‌ها، کیفیت و توانمندی نیروی انسانی است، جهت استخدام و جذب بر اساس مدل شایستگی شرکت بیمه تجارت‌نو که سه بعد شایستگی‌های رفتاری (شبکه‌سازی، مذاکره و اقناع سازی، کارتیمی، نتیجه گرایی و بهبود مستمر، اخلاق، پاسخگویی، تفکر تحلیلی، تصمیم گیری و حل مسئله، خلاقیت و نوآوری)، شایستگی‌های فنی و شایستگی‌های تخصصی (اصول و رویه بیمه‌ای، محصولات و خدمات بیمه، دانش حقوقی، انطباق و دانش ریسک عملیاتی، ارزیابی و انتقال ریسک، دانش خسارت‌ها، صدور بیمه نامه) از اهمیت برخوردار است که از طریق مصاحبه تخصصی و عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گرایلی، اظهارداشت: شرکت بیمه تجارت‌نو با وجود جوان بودن در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است و تمام شعب این شرکت به یکباره رشد خوبی داشتند.

مدیرمنابع انسانی شرکت بیمه تجارت‌نو، اذعان داشت که با توجه به اینکه شرکت بیمه تجارت‌نو بر آن است تا بر تمرکز بر خلق ارزش و خدمات متمایز، به ارائه مفهومی نوین از بیمه‌گری به منظور صیانت از منافع والای بیمه گذاران، زیان دیدگان و سهام داران بپردازد، این مهم دست یافتنی نیست مگر با همدلی، همکاری، مشارکت و ارتباط موثر و قوی بین ستاد و شعب.

واحد‌های ستادی از قبیل منابع انسانی باید در خدمت شعب باشند، زیرا اگر کارکنان شعب از خدمات ارائه شده شرکت رضایت داشته باشند می‌توانند موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده و به آن‌ها خدمات با کیفیت ارائه دهند.

مدیرمنابع انسانی شرکت بیمه تجارت‌نو افزود، جذب نیروی متخصص و کارآمد در شهرستان‌های سراسر کشور با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های رقیب که می‌توان با تقویت برندینگ شرکت تا حدود زیادی این نقیصه را جبران کرد. از طرف دیگر می‌توانیم با جذب نیرو‌هایی که پتانسیل‌های بالقوه دارند و از طریق آموزش این پتانسیل‌ها را به بالفعل تبدیل نمود و نیرو‌های متخصص تربیت کرد.

مدیرمنابع انسانی شرکت بیمه تجارت‌نو، ادامه داد: نگاه این شرکت در مساله ارزیابی خسارت و جهت تسهیل در روند پرداخت، در وهله اول آموزش‌های لازم و مناسب به کارشناسان خسارت شعب در راستای بومی سازی و در وهله دوم با هدف جلوگیری از بروز مشکل برای بیمه گذاران، نیز برون سپاری به شرکت‌های ارزیاب خسارت می‌باشد.

گرایلی، به تحول دیجیتال در صنعت بیمه اشاره کرد و آن را دغدغه فعالان صنعت بیمه دانست و گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا به سمت تحول دیجیتال پیش می‌رود و حفظ و نگهداشت نیروی انسانی برای شرکت‌های خدماتی در کل دنیا حرف اول را می‌زند.

تحول دیجیتال در منابع انسانی با حفظ نیروی انسانی انجام می‌شود و صنعت بیمه هم از این مساله مستثنی نیست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه تجارت نو بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 نیروی انسانی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه با کمبود بیش از  ۱۰۰هزار نفری پرستار مواجه هستیم، اظهار کرد: ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است.    به گزارش ایسنا، محمدتقی جهان‌پور با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری مواجه هستیم، اظهار کرد: برآوردهای سازمان نظام پرستاری در ارتباط با نیاز نیروی انسانی در بخش پرستاری بیانگر این است که با کمبود بیش از  ۱۰۰هزار نفری مواجه هستیم. سازمان نظام پرستاری از «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان برنامه و بودجه» تقاضا دارد موضوع کمبود نیروی انسانی پرستاری را در کانون توجه قرار دهند.    وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب نیروی پرستاری گفت: بنا بر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، ۱۶هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده، در حالی که فقط ۸هزار پرستار به منظور ارائه خدمات در نظام سلامت جذب شده‌اند. جذب ۸۰۰۰ پرستار کافی نیست؛ چرا که این تعداد فقط پاسخگوی بخش کوچکی از  نیازهای گذشته است.    رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری کشور بر این باور است که ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی همزمان با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مورد توجه قرار گیرد. ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که از آسیب دیدن مردم ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌شود  و با توجه به سختی کار پرستاری، نیروی انسانی نیز دچار آسیب نمی‌شود.    جهان‌پور با بیان اینکه نظرات کارشناسی در ارتباط با جذب نیروی انسانی پرستاری حائز اهمیت است، افزود: «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان نظام پرستاری» با همکاری یکدیگر و بررسی نظرات کارشناسان می‌توانند در جهت جذب نیروی انسانی پرستاری گام بردارند. به طور قطع، سازمان نظام پرستاری به دلیل ارتباط با جامعه پرستاری می‌تواند در امر استخدام به سازمان‌های مرتبط با جذب نیروی انسانی کمک کند.   رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تامین نیروی پرستاری بسیار مهم است، افزود: تامین نیروی انسانی پرستاری مورد نیاز نظام سلامت کشور نه تنها سبب ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری می‌شود، بلکه به تحقق حقوق مردم در امر سلامت نیز کمک می‌کند.    وی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی  سال ۱۴۰۲ شرکت کردند. مرحله گزینش افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند تا حدودی انجام شده است. سهم پرستاران از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، حدود ۸هزار  نفر است. سازمان نظام پرستاری نسبت به سهم نیروی انسانی از آزمون استخدامی گلایه دارد؛ چرا که تعداد نیروهایی که توسط آزمون استخدامی جذب شدند کافی نیست و فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز های گذشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **
  • بازوی رباتیک جایگزین نیروی کار انسانی می‌شود + فیلم
  • تکامل فرهنگی در بستر جغرافیا شکل می‌گیرد/ اهمیت توریسم در ابعاد محلی، ملی و جهانی