Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس باربیان اینکه فارس دارای جمعیت نوجوان و جوان و ظرفیت‌های بالقوه برای ایجاد جریان‌ها فرهنگی و انقلابی در سطح کشور بخصوص در زمینه‌های تربیتی است، گفت: بسیج استان باید در این زمینه الگو و سردمدار باشد.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه ۱۶ آذر در اجلاسیه استادیاران طرح شجره طیبه صالحین، گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز کشور باشد وارد می‌شود و تاکنون در ماموریت‌های مختلف سربلند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شهدا تربیت یافتگان مکتب انقلاب اسلامی هستند، افزود: تربیت نسل مومن و انقلابی برای در دست گرفتن مسئولیت‌های مهم در کشور یکی از رسالت‌ها و اولویت‌های مهم بسیج است.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با بیان اینکه صالحین یک تشکیلات محوری و مهم در بسیج برای اهداف تربیتی است، خاطرنشان کرد: در موضوع مقابله با کرونا، محرومیت زدایی، امدادرسانی پس از حوادث طبیعی و بسیاری از مسائل دیگر نقش آفرینی بسیج درخشان بوده و در حوزه تربیت و طرح صالحین نیز شاهد یک حرکت تاثیرگذار تربیتی خواهیم بود.

بوعلی عنوان کرد: تاثیر طرح صالحین بسیج باید بصورت فراگیر و تاثیرگذار در همه عرصه‌ها مشاهده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سپاه فجر فارس حلقه صالحین استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه‌مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می‌توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه‌ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید نموده و راه‌های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی‌های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشور‌های منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه‌های ارتباطی و هزینه‌های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه‌مند به حوزه صادرات می‌باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه‌های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود.ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمد‌های ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • کاغذ صافی از کجا بخرم ؟