Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@03:28:57 GMT

لحظات مهم در شبانه روز اخیر (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۹۳۶

لحظات مهم در شبانه روز اخیر (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین، مهم ترین تصاویر 24 ساعت اخیر به انتخاب گاردین:

جاوای اندونزی. شمار کشته شدگان آتشفشان سمرو به 34 نفر رسید. ماموران امداد و نجات در حال جابجایی جنازه فردی هستند که از زیر خاکسترها بیرون کشیده اند.

 

نوآباد افغانستان. بازگشت دختران از مدرسه به خانه. آنها با ترس می آیند و با ترس می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طوفان بارا در کورنوال انگلیس یک زن 80 ساله را بلعید و ناپدید کرد. به اهالی این منطقه هشدار داده اند خانه های خود را ترک کنند.

 

وضعیت عجیب در کشور سودان جنوبی. این کشور با خشکسالی روبرو بود  اما اخیرا سیلی آمده که اکثر مردمان نواحی بنیتو را بی خانمان کرده است.

 

ایتزهوی آلمان. یوزف سالومونوویچ (نفر وسط)، شاهد و بازمانده اردوگاه کار اجباری همراه با همسر و وکیلش در دادگاه در جریان محاکمه ایرمگارد فورشنر، 96 ساله، دبیر سابق فرمانده اردوگاه کار اجباری استوتوف در دادگاه. فورشنر متهم به قتل بیش از 10 هزار نفر در اردوگاه کار اجباری لهستان اشغالی است.

 

حامیان حزب اپوزیسیون کنگره در اعتراض به افزایش تورم در جانتار مانتار، در نزدیکی پارلمان هند تظاهرات کردند.

 

ساناری سور مر فرانسه. آتش نشانان فرانسوی زیر آوار یک ساختمان فرو ریخته برای یافتن ساکنان مفقود شده جستجو می کنند. گمان می رود که پنج نفر پس از ریزش یک بلوک سه طبقه آپارتمان در طول شب به دنبال انفجاری که به گفته آتش نشانان ممکن است ناشی از گاز بوده باشد، گیر افتاده باشند.

 

فرودنبرگ آلمان. برف، سقف های شهر قدیمی تاریخی در نوردراین-وستفالن را پوشانده است.

 

پکن، حمل مشعل های المپیک زمستانی 2022 .

 

اسکجروی نروژ. ملاقات توریستها با نهنگ ها از نزدیک. بین اکتبر و فوریه نهنگ ها شاه ماهی های اقیانوس اطلس را شکار می کنند تا ذخایر پروتئین خود را بسازند.

 

موشک اطلس با سومین ماموریت برنامه آزمایش فضایی نیروی فضایی، در کیپ کاناورال آمریکا پرتاب می شود.

 

کوراه روبوآن در اندونزی. آتشفشان کوه سمرو همچنان خاکستر و دود را پخش می کند تا مردم محلی اقدام به تخلیه محل سکونت خود کنند.

 

بوگورای بنگلادش. برداشت محصولات کلم.

 

توکیو، ژاپن. اجرای مراسم کریسمس در آکواریوم بزرگ سان شاین در پایتخت ژاپن.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تصاویر عکس جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است ، افزود: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.
محسن حیدری تاکیدکرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.
وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه ، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.
وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • اجباری شدن ثبت الکترونیکی مجوز‌های کسب وکار درسیستان و بلوچستان
  • طوفان در خانه عنکبوت - کوچ اجباری
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • ویرانی گسترده در اردوگاه نورشمس پس از تجاوز سه روزه صهیونیست‌ها
  • کمپین به شیراز رسید/ ادامه‌ی نه گفتن پرستاران به اضافه‌کار اجباری