Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@17:08:33 GMT

یک گام تا تقابل دیدنی برانکو و کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۳۹۴۲

یک گام تا تقابل دیدنی برانکو و کی‌روش

ایران اکونومیست- تیم‌های تحت هدایت برانکو و کی‌روش تنها یک گام تا تقابل با هم در جام ملت‌های عرب فاصله دارند.

 رقابت‌های جام ملت‌های عرب به دور حذفی رسیده است و دو تیم ملی عمان و مصر توانستند به دور حذفی راه یابند. در این مرحله بازی‌ها از روز حمعه شروع می‌شود و تیم ملی عمان در اولین دیدار باید برابر تونس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که عمان در این دیدار برنده شود و به مرحله بعد برسد و در دیدار دیگر این مرحله مصر بتواند اردن را شکست دهد، شاهد تقابل دو سرمربی پیشین تیم ملی ایران در جام ملت‌های عرب خواهیم بود.

برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش که یک دوگانگی بزرگ را در فوتبال ایران ایجاد کردند و هر دو دوران موفق و خوبی را در فوتبال ایران سپری کردند حالا یک گام تا دیدار برابر هم فاصله دارند. دیداری که می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. این دو مربی زمانی که برانکو هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت و کی‌روش سرمربی ایران بود بارها با یکدیگر چالش داشتند.

رقابت‌های جام ملت‌های عرب در کشور قطر برگزار می‌شود.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جام ملت های عرب کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه (فیلم)




منبع: خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکار مار آبی توسط لاک‌پشت گازگیر (فیلم) کمک زرافه به لاکپشت برای سریع تر راه رفتن (فیلم) لاکپشتی که قصد خودکشی دارد! چرا خودش را به دهان شیر می‌اندازد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • اوج هیجان در تقابل سیتیزن‌ها و کهکشانی ها/ آرسنال با ترس به مونیخ رفت
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • تلاش دیدنی یک لاکپشت برای همراهی با گربه (فیلم)
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز