Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نماز توام با تفکر عمیق، نیت خالصانه و معرفت الهی انسان ها را از گناه و خطا دور کرده و موجب سعادت و تعالی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همایش نماز نیروهای مسلح استان با عنوان منزلت نماز روز چهارشنبه با حضورحجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، یت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،  فرماندهان نظامی و انتظامی استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاجی صادقی در این مراسم گفت: نماز خانه اخلاص است و رذایل را از بین می برد و بزرگترین وسیله معراج و ملاک اعمال دیگر است.

وی بیان کرد: نماز همچون ستون است که اگر بریزد همه چیز را از بین می برد و انسان اگر نمازش درست نباشد سایر اعمالش پذیرفته نمی شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: فرصت نماز خواندن برای همه ما محدود است لذا مراقب باشیم نماز ما زنده باشد کارایی داشته باشد.

وی یادآورشد: یکی از رنج های روحانیون کاروان های حج این است که اینقدر که حجاج درگیر مناسک هستند به اسرار اعمال نماز توجه نمی کنند لذا توصیه می شود دنبال پوسته عبادات نباشیم بلکه به عمق آن توجه کنیم.

حاجی صادقی اظهارداشت: برای این که در نماز حضور قلب داشته باشیم بایستی ابتدا معرفت خود را در خصوص حقیقت نماز و معراج بودن و اسرار نماز بیشتر کنیم.

وی گفت: جان نماز حقیقت نماز است و بهتر است به مقدمات قبل از نماز توجه کنید و کمی با فکر و طمانینه نماز بخوانید زیرا با این فریضه ما به ملاقات خدا می رویم و بایستی بعداز نماز در سجاده چند دقیقه تامل و تفکر کنید.

حاجی صادقی اضافه کرد: بهتر است از غفلت های نماز خودداری کنید و با عجله و بدون مقدمه وارد نماز نشوید و حتی در وضو با طمانینه و ذکر خدا وارد شوید و بدانید استغفار قبل از نماز و به خدا پناه بردن و خواندن ذکرهایی که توصیه شده است حتما توصیه می شود. 

وی اظهار داشت: از همان آغاز نماز بدانید خداوند شما را می بیند پس شما هم او را با چشم دل ببینید، در نیت ها صادق باشیم تفسیر نماز را بدانیم و ترجمه آن را بلد باشیم و بدانیم با نماز می توانیم خود را از گناهان دور کنیم.

حاجی صادقی بیان کرد: دعایی بزرگتر از سوره حمد نیست و تمام تولی و تبری دین در این سوره است لذا تاکید داریم در نیروهای مسلح برنامه های تفسیر نماز و اذان داشته باشید تا نماز جاذبه داشته باشد به نوافل نماز هم توجه کنید.

وی از سپاه استان به بهانه برگزاری همایش نماز نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه از فعالان حوزه نماز تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نیروهای مسلح نماینده ولی فقیه امام جمعه نماینده مردم مجلس خبرگان سالن اجتماعات امام خمینی ولی فقیه سپاه پاسداران قلب دین سپاه قزوین حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، یعقوب محمدمرادی افزود: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی گفت: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • گل حاجی رایت به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 95 (منچستریونایتد 3-3 کاونتری)
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • اندیشه حکیمانه سعدی شاعر را به قله می‌رساند + تصاویری از حضور رهبر انقلاب در آرامگاه سعدی