Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم جلوگیری از مداخلات سودجویانه در بازار ارز به دستگاه‌های مسئول دستور داد در این زمینه با جدیت به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به مشخص شدن دخالت‌ها و دسیسه‌های سودجویانه برای برهم زدن ثبات بازار ارز، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول همزمان با نظارت و کنترل بر بازار، با شناسایی دقیق عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده بازار ارز، با جدیت به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور انسجام و اقدام هماهنگ نهادهای مسئول را در مدیریت و ساماندهی بازار ارز ضروری دانست.

در این جلسه با تقسیم کار و وظایف دستگاه‌های مختلف مقرر شد برای مدیریت در بازار ارز، با اخذ مجوزهای لازم از سوی نهادهای مسئول و بر اساس واقعیت‌ها، ثبات و شرایط عادی به بازار ارز برگردد.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین گزارش نهادهای مسئول درباره وضعیت بازار ارز ارائه و عوامل مؤثر در تغییرات غیرعادی نرخ ارز به ویژه در روزهای اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، درآمد ارزی کشور در هشت ماه گذشته هم در بخش فروش نفت و هم صادرات غیرنفتی به اندازه تمام سال گذشته بوده و رکوردهای جدیدی در این زمینه ثبت شده است و نگرانی وجود ندارد.

در این گزارش به تامین بودجه یک ماه گذشته کشور بدون استقراض از بانک مرکزی به عنوان یکی از نکات قوت جذب درآمدهای ارزی استناد شده است.
در ادامه این گزارش با توجه به ذخایر ارزی قابل اطمینان کشور تاکید شده است تغییرات نرخ ارز در روزهای اخیر هیچ‌گونه توجیه ندارد بلکه نتیجه عملیات روانی و دخالت عناصر غیراقتصادی و کاذب در بازار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد بازی های آسیایی ناشنوایان، در این جلسه دبیر کل ستاد بازی های آسیایی بر اهتمام در موضوعات اجرایی، اعتبارات، منابع مالی و ارتباطات با کشورهای میهمان تأکید کرد و از کارگروه خواست که به شکل مستمر این موارد را پیگیری کرده و گزارش آن را برای ارائه به ریاست ستاد بازی ها آماده کنند.

در جریان این جلسه، محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه داد و در ادامه آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان درمورد چهار جلسه‌ گذشته گزارشی را بیان کرد.

همچنین در این جلسه، چارت تشکیلاتی بازی‌ها، زمان‌بندی و شرح وظایف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان "علی جوادی" ضمن ابراز امیدواری بر اهتمام همه ارکان اداره‌کل درجهت میزبانی شایسته تأکید و عنوان کرد: جلسه‌ آینده در حضور استاندار تهران برگزار خواهد شد.

این جلسه در حضور پوریا سهرابی مسئول دبیرخانه ستاد بازی‌ها، سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل، صدیقه محرابی فراهانی مسئول دفتر مدیریت، علی پازوکی رئیس هیات ناشنوایان استان تهران، کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، پیام نظر رئیس روابط‌عمومی و علیرضا ابراهیمی مدیر رسانه‌ای کنفدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895500

دیگر خبرها

  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان