Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:06:50 GMT

مرگ دلخراش راننده در سانحه تصادف دو خودرو در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۴۲۲۷

مرگ دلخراش راننده در سانحه تصادف دو خودرو در شیراز

ایسنا/فارس به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز، برخورد شدید دو خودروی سواری پژو ۲۰۶ و هیوندا منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.

محمدهادی قانع بیان کرد: وقوع این حادثه رانندگی ساعت ۱۹:۰۶ امشب طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و گروه امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه در جاده شیراز به مرودشت، گردنه باجگاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از آتش نشانی شیراز، او افزود: بنا به اظهار آتش نشانان اعزامی، دو دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و هیوندا در حال حرکت در مسیر در اثر بی احتیاطی به شدت با یکدیگر برخورد کرده که در پی آن هر دو خودرو به شانه خاکی جاده وارد شده و خودروی پژو بعد از برخورد با درخت متلاشی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه ضمن چیدمان علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر، اقدام به قطع برق خودروها کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند و در کوتاهترین زمان ممکن با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، راننده پژو محبوس شده( مرد جوان ۲۷ ساله) در خودرو را که در وضعیت نامناسبی در میان آهن پاره های خودرو گرفتار شده بود، خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه فوت آنی این راننده در این سانحه تائید شد.

قانع خاطرنشان کرد: راننده خودروی هیوندا نیز که در این حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

او یادآور شد: علت بروز این حادثه مرگبار از طرف پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان آتش نشانی شیراز آتش نشانی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد