Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدحسینی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قرچک خبر داد و اظهار داشت: در راستای حراست از اراضی کشاورزی و با هماهنگی دستگاه قضائی، نسبت به تخریب ۳۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان اقدام کرد.

وی افزود: این ساخت و سازهای غیر مجاز به استناد تبصره یک و ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و با حضور نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و نماینده دستگاه قضائی تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی قرچک گفت: این تغییر کاربری شامل ایجاد جاده، پی کنی، تفکیک به قطعات کوچک‌تر و دیوار کشی بود که با حضور مسئولان شهرستان قرچک به صورت کامل قلع و قمع و طی آن ۵۵ هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

محمدحسینی از شهروندان خواست که پیش از خرید هر گونه زمین کشاورزی و باغ، وضعیت آن را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی استعلام کنند.

کد خبر 5370532

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد حسینی قرچک وزارت جهاد کشاورزی تخریب ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شیراز اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز

دریافت 46 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۶۴ دستگاه ویلای غیرمجاز ساخته شده در اراضی جلگه‌ای جنگلی یک روستا در نوشهر اواخر سال قبل با ورود دستگاه قضائی تخریب شد و جای آن درخت کاشته شد.

این درختان اکنون جوانه زدند و در حال رشد هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران روز چهارشنبه از عرصه درختکاری در اراضی جلگه‌ای جنگلی بازدید کرد..

کد خبر 6087933

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • ۲۰۰۰ اصله درخت جایگزین ویلاهای غیرمجاز
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد