Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بایرن مونیخ به دنیس زکریا و نیکو شلوتربک علاقه مند است.

به گزارش طرفداری به نقل از فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ نیز به جمع مشتریان دنیس زکریا هافبک مونشن گلادباخ اضافه شد. قرارداد این بازیکن تا تابستان سال آینده به اتمام می رسد و او بازیکن آزاد خواهد بود. گفتنی است که زکریا به تازگی مدیر برنامه های خود را نیز تغییر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول، بارسلونا، یوونتوس و بروسیا دورتموند نیز به این بازیکن علاقه مند هستند.

همچنین به گزارش بیلد، باواریایی ها به مدافع ۲۲ ساله فرایبورگ، نیکو شلوتربک علاقه مند هستند. قرارداد این بازیکن با فرایبورگ در سال ۲۰۲۳ به اتمام می رسد. این بازیکن قبلا در مصاحبه ای گفته بود:

من کسی نیستم که فقط بخواهد در لیگ انگلیس یا اسپانیا بازی کند. همیشه می خواستم در بوندسلیگا بازی کنم و ترجیح می دهم در بهترین تیم لیگ بازی کنم. اگر به عملکرد خوبم ادامه دهم، تیم های بزرگ به سراغم خواهند آمد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای اسکای آلمان، بایرن مونیخ به آلفونسو دیویس یک هفته فرصت داده تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد.. چند روز پیش، مکس ابرل، مدیر ورزشی جدید باواریایی‌ها، نیز در این مورد صحبت کرد.

ابرل گفت: «مذاکرات با نماینده او برای تمدید، برای مدت طولانی ادامه داشت، اما تابستان گذشته قطع شد. ما روی این موضوع کار می‌کنیم. رئال مادرید؟ از این باشگاه با ما تماس نگرفته‌اند. ما به آلفونسو پیشنهادی بسیار خوب داده‌ایم. بالاخره در مقطعی از زندگی باید بگوییم بله یا نه.»

اکنون از آلمان خبر داده‌اند که بایرن ضرب‌الاجل تعیین کرده است: همانطور که فلوریان پلتنبرگ توضیح می‌دهد، در مونیخ می‌خواهند بدانند آیا دیویس قرارداد جدیدی را که تا سال 2029 به وی پیشنهاد کرده‌اند، می‌پذیرد یا نه. در این قرارداد دستمزد دیویس به 14 میلیون یورو ناخالص در سال افزایش خواهد یافت. با این حال، آلفونسو دیویس و اطرافیانش درخواست بیشتری دارند: 20 میلیون یورو در هر سال و وضعیت روشن است: اگر دیویس پیشنهاد جدید بایرن را نپذیرد، تابستان آینده برای فروش قرار خواهد گرفت.

بایرن برای فروش این ستاره کانادایی در تابستان 50 میلیون یورو می‌خواهد اما رئال مادرید تلاش دارد این رقم را به 35 میلیون یورو کاهش دهد.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • حالا یا هرگز، بایرن به دیویس اولتیماتوم داد
  • اولتیماتوم جدی بایرن مونیخ به دیویس به خاطر رئال
  • ماموریت ویژه مدافع رئال: خرید ستاره بایرن!