Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر حمایت از زنان کارآفرین و فعال سرپرست خانوار در زمینه صنایع تولیدی و تبدیلی استان تاکید کرد.

رقیه صادق زاده در بازدید از نمایشگاه تولیدات زنان سرپرست خانوار که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سازمان جهاد کشاورزی استان برپا شده بود، از اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای توانمندسازی اقتصادی زنان، کارآفرینی برای بانوان، ارائه تسهیلات به زنان روستایی و شهری سرپرست خانوار و برگزاری نشست‌های مختلف تخصصی در راستای کاهش مشکلات زنان در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین خواستار حمایت مسئولان در خصوص بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات بانوان و احداث بازارچه های دائمی برای فروش محصولات زنان شد و اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را از اولویت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این بازدید، بانوان کارآفرین سرپرست خانوار، مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود را در حوزه اشتغال و کارآفرینی از جمله بازاریابی، صادرات، تسهیلات، صدور مجوز و فضای کارگاهی بیان کرد.

در این نمایشگاه که تا روز پنجشنبه ۱۸ آذر جهت بازدید و خرید عموم دایر است ۲۰ غرفه از محصولات تولیدی ۲۵ نفر از بانوان سرپرست خانوار از شهرستان‌های تبریز و ملکان برپا شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آذربایجان شرقی سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه