Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری در گفتگو با خبرنگار مهر یکی از بزرگترین مشکلات شهرستان ریگان را مساله فرسایش بادی عنوان و اظهار کرد: در اثر خشکسالی‌های پی در پی میزان پوشش گیاهی در منطقه بسیار کم شده است.

وی ادامه داد: با وزش کوچک‌ترین باد شاهد خیزش خاک و در نتیجه افزایش آلودگی هوا در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار ریگان بیان کرد: در شهرستان ریگان با دو مقوله جدای «طوفان شن» و «ریزگرد» مواجه ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولاً دو الی سه روز بعد از وقوع طوفان شن میزان ذرات معلق در هوا به شدت افزایش می‌یابد.

باقری گفت: اکثر طوفان‌های شن در ریگانی به صورت بومی و محلی هستند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: در این راستا در تلاش برای حفظ سطح آب‌های زیرزمینی هستیم و به همین دلیل چاه‌های غیرمجاز را پلمب کرده‌ایم.

باقری همچنین بیان کرد: با همکاری منابع طبیعی یکسری اقدامات فوری مانند مالچ پاشی را در ریگان انجام داده‌ایم تا زمانی که بتوانیم کارهای بلندمدت را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه مالچ پاشی از دو سال گذشته در نقاط بحرانی ریگان در حال انجام است، گفت: فعلاً این مساله به صورت مالچ پاشی مدیریت می شو چرا که ایراداتی هم به این روش گرفته می‌شود.

فرماندار ریگان بیان کرد: ایجاد تله‌های رسوب گیر و جنگل‌های دست کاش در دستور کار است.

کد خبر 5370549

منبع: مهر

کلیدواژه: امین باقری طوفان شن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات