Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@14:53:26 GMT

وصال مادر و فرزند پس از ۳۳ سال فراق

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۵۱۲۲

وصال مادر و فرزند پس از ۳۳ سال فراق

یکی از شهدایی که در سال ۱۳۸۶ در مقبره‌ی شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی به خاک سپرده شده و حدود ۱۴ سال میهمان این دانشگاه بوده، شناسایی و تعیین هویت شد.

با توجه به شناسایی مشخصات شهید «تقی رضایی» خانواده و مادر این شهید در روز پنجشنبه برای نخستین بار مزار فرزند شهید خود را زیارت می‌کنند. مراسم استقبال از مادر بزرگوار این شهید سرافراز، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ساعت ۹ صبح با حضور عموم مردم و دانشجویان، در محوطه‌ی مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید سرباز «تقی رضایی» از لشکر ۲۱ حمزه در ۱۷ مهر ماه ۱۳۴۹ در روستای چشین استان همدان چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیر ماه ۱۳۶۷ در منطقه‌ی عملیاتی نهر عنبر، محدوده‌ی شرهانی و در عملیات محرم به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سال‌ها مفقودالاثر شد.

صبح روز ۱۴ آذر با حضور مسئولان بنیاد شهید و ارتش در منزل شهید رضایی، پس از گذشت ۳۳ سال، این مادر گرامی را از چشم‌انتظاری درآوردند.

۵۸۵۸

کد خبر 1580740

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرداخت و به اهم دستاوردهای این نهاد در حوزه سلامت اشاره کرد.

دکتر وحید محمدی‌شاهرخی هشتم فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با فرماندار رفسنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در سال ۱۴۰۲، نداشتن مرگ مادر باردار برای سومین سال متوالی و هم چنین کاهش ۹ درصدی سزارین نخست زا در شش ماهه دوم سال در مقایسه با نیمه نخست سال ۱۴۰۲ بود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته ۴۴ مادر باردار به‌دلیل عوارض مختلف بارداری، در بخش مراقبت ویژه بستری شدند که خوشبختانه با تلاش پزشکان و پرسنل دلسوز حوزه بهداشت و درمان، همه این مادران پس از درمان، سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده بازگشتند.

رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این دیدار ضمن تبریک سال نو به جامعه پزشکی و پرستاری، از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در راستای ارتقاء شاخص‌های سلامت در این شهرستان قدردانی کرد.

کاهش سزارین و مرگ مادر باردار، از جمله شاخص‌های مهم در نظام سلامت هر کشور هستند و دستیابی به این دستاوردها، نشان‌دهنده ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تعهد و تلاش کادر درمان و بهداشت این دانشگاه در راستای حفظ سلامت مادران باردار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید نادر اصغریان در سراب
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول