Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو، در اطلاعیه‌ای ساعت آغاز برنامه امروز فروش محصولات هایما را اصلاح کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل ازایکوپرس- طبق این اطلاعیه برنامه فروش فوری و بدون قرعه کشی محصولات هایما S۷ و هایما ‌S۵ طبق بخشنامه فروش،‌ ساعت ۱۱ امروز است.
برنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد

شرکت زامیاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تحویل خودروهای مشتریان این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد.

در این اطلاعیه خطاب به مشتریان این شرکت آمده است: در راستای تسریع در تحویل خودرو‌های مشتریان محترم که خودروی ایشان پلاک شده، تسهیلات ویژه‌ای برای تحویل حضوری در ایام نوروز فراهم شده است.

در این اطلاعیه از مشتریانی که خودروهایشان فاکتور و پلاک شده و پیامک تحویل حضوری برای آن‌ها ارسال شده، دعوت به عمل آمده در صورت تمایل به دریافت و تحویل حضوری خودرو ابتدا با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت درخواست اینترنتی تحویل حضوری اقدام و سپس تا ۱۱ فروردین ماه (به غیر از روز‌های تعطیل رسمی) با مراجعه به اداره تحویل شرکت زامیاد نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

در اطلاعیه مورد نظر آمده است: هزینه سفر برای تحویل حضوری، مطابق ضوابط تعیین شده به حساب این دسته از مشتریان واریز می‌شود و همچنین خودرو به مدت ١۵ روز بیمه بدنه رایگان و در صورت تمایل مشتری جهت بیمه بدنه خودرو به مدت ۳۵۰ روز باقیمانده سال، بیمه بدنه با ٧٠ درصد تخفیف صادر خواهد شد.

گفتنی است، این تصمیم شرکت زامیاد در راستای انجام تعهدات این شرکت مبنی بر تحویل به موقع خودرو‌ها و به منظور ارتقاء رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد