Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس جمهور با تاکید بر لزوم جلوگیری از مداخلات سودجویانه در بازار ارز به دستگاه‌های مسئول دستور داد در این زمینه با جدیت به وظیفه خود عمل کنند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی سه‌شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به مشخص شدن دخالت‌ها و دسیسه‌های سودجویانه برای برهم زدن ثبات بازار ارز، تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول همزمان با نظارت و کنترل بر بازار، با شناسایی دقیق عوامل مداخله‌گر و بی‌ثبات‌کننده بازار ارز، با جدیت به مسئولیت‌های خود در این زمینه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور انسجام و اقدام هماهنگ نهادهای مسئول را در مدیریت و ساماندهی بازار ارز ضروری دانست.

در این جلسه با تقسیم کار و وظایف دستگاه‌های مختلف مقرر شد برای مدیریت در بازار ارز، با اخذ مجوزهای لازم از سوی نهادهای مسئول و بر اساس واقعیت‌ها، ثبات و شرایط عادی به بازار ارز برگردد.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین گزارش نهادهای مسئول درباره وضعیت بازار ارز ارائه و عوامل مؤثر در تغییرات غیرعادی نرخ ارز به ویژه در روزهای اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، درآمد ارزی کشور در هشت ماه گذشته هم در بخش فروش نفت و هم صادرات غیرنفتی به اندازه تمام سال گذشته بوده و رکوردهای جدیدی در این زمینه ثبت شده است و نگرانی وجود ندارد.

در این گزارش به تامین بودجه یک ماه گذشته کشور بدون استقراض از بانک مرکزی به عنوان یکی از نکات قوت جذب درآمدهای ارزی استناد شده است.

در ادامه این گزارش با توجه به ذخایر ارزی قابل اطمینان کشور تاکید شده است تغییرات نرخ ارز در روزهای اخیر هیچ‌گونه توجیه ندارد، بلکه نتیجه عملیات روانی و دخالت عناصر غیراقتصادی و کاذب در بازار است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • روایت اژه‌ای از جلسه با رئیسی و بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند