Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فرد متمول و حامی ورزش از بخش خصوصی با اهدای ۱۱۰ سکه طلا از افتخارآفرینان مسابقات جهانی نروژ تقدیر به عمل آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی نروژ موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز و مجموعا ۱۳ مدال شدند و یک رکورد تاریخی را در کسب مدال در رقابت‌های جهانی از خود به جای گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به افتخارآفرینی صورت گرفته یک حامی مالی از بخش خصوصی تعداد ۱۱۰ سکه طلا به شرح زیر به افتخارآفرینان رقابت های جهانی نروژ اهدا کرد:

دارندگان مدال طلا: ۸ سکه طلا
دارندگان مدال نقره: ۶ سکه طلا
دارندگان مدال برنز: ۴ سکه طلا
سرمربیان تیم های ملی: هر کدام ۷ سکه طلا
مربیان تیم های ملی: هرکدام ۲ سکه طلا

فدراسیون کشتی پیش از این بارها با رایزنی‌های خود در چندین نوبت زمینه حمایت مسئولان و حامیان مالی از کشتی‌گیران را فراهم کرده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز کشتی آزاد مدال آوران سکه طلا آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز سکه طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • ناصر علیزاده: به مردم قول یک نشان طلای المپیک را می دهم
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ علیزاده اولین مدال طلا را برای ایران دشت کرد + فیلم