Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۰ آزمایش تشخیص کرونا از طریق تست مولکولی و تست سریع در استان انجام شده که مجموع مبتلایان جدید این بیماری ۱۱۰ نفر بودند.

وی به آمار تفکیکی شهرستان‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: طی این مدت از مجموع مبتلایان جدید ۳۳ مورد در بیرجند، ۲۸ مورد در طبس، ۱۶ مورد در نهبندان، ۹ مورد در فردوس، ۷ مورد در قاینات، ۶ مورد در سربیشه، ۳ مورد زیرکوه و در شهرستان‌های خوسف، بشرویه، سرایان و درمیان هر کدام ۲ مورد شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۷۸ نفر بیماران کرونا مثبت هستند، یادآور شد: همچنین از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال ۲ نفر از بیماران نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده از داغدار شدن یک خانواده دیگر در استان بر اثر فوت عزیزشان به دلیل کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه با فوت یک هم استانی دیگر بر اثر کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای همه‌گیری این بیماری مجموع فوتی‌ها در استان به یک‌ هزار و ۲۴۵ نفر رسید.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بیرجند بیماری شریف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال گذشته، بیشترین رشد تولید را بیلت‌وبلوم در زیرمجموعه فولاد میانی به میزان ۹.۲ درصد داشته است که از ۱۸ میلیون و ۷۴۳ هزار تن در ۱۲ ماهه ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۴۶۸ هزار تن در ساال ۱۴۰۲ رسیده است.

اما به سبب افت ۰.۴ درصدی تولید اسلب در همین زیر مجموعه (فولاد میانی) از ۱۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تن به ۱۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تن، مجموع رشد تولید فولاد میانی را به ۵.۵ درصد ثبت کرده است.

مجموع تولید فولاد میانی کشور در ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۲ میلیون و ۱۰۸ هزار تن ثبت شده که نسبت به ۳۰ میلیون و ۴۳۳ هزار تن تولیدی در مجموع سال ۱۴۰۱ همانطور که اشاره شد، ۵.۵ درصد رشد داشته است.

پس از آن، تولید آهن اسفنجی بیشترین رشد تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۱۴۰۱) داشته است؛ طی این مدت بالغ بر ۳۳ میلیون و ۳۹۶ هزار تن آهن اسفنجی تولید شده که نسبت به ۳۱ میلیون و ۷۳۰ هزار تن تولیدی در مدت مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد ۵.۳ درصدی را ثبت کرده است. 

از ابتدای سال گذشته تا پایان اسفند ماه، ۵۶ میلیون و ۷۳۸ هزار تن گندله سنگ‌آهن تولید شده (۳۵۳۹ تن آن تولیدی اسفند ماه) که حدود ۲۲۳۸ هزار تن بیش از میزان تولید آن در مجموع ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ (۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن) است و رشد ۴.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

ظرف یکساله ۱۴۰۲، در مجموع قریب به ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تن مقاطع تخت فولادی تولید شده که تفاوت چندانی با میزان تولید این مقاطع در مدت مشابه سال گذشته (۹ میلیون و ۶۲ هزار تن) نداشته و تنها ۰.۳ درصد بیشتر شده است.

طبق آمار میزان تولید محصولات فولادی در ۱۲ ماهه سال گذشته، ۰.۰۵ درصد کمتر از میزان تولید آن در سال ۱۴۰۱ است. از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفند ماه حدود ۲۱ میلیون و ۵۹۴ هزار تن محصولات فولادی در کشور تولید شده بود که این رقم در سال ۱۴۰۲، حدود ۲۱ میلیون و ۵۸۵ هزار تن ثبت شده است.

همچنین در سال ۱۴۰۲ تولید مقاطع طویل فولادی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، کاهش ۰.۳ درصدی داشته است؛ بر این اساس کاهش تولید در مقاطع طویل فولادی و محصولات فولادی، زیر یک درصد است که چندان قابل توجه نیست. 

تولید مقاطع طویل فولادی ۱۲ میلیون و ۴۹۳ هزار تن در مجموع ۱سال ۱۴۰۲ ثبت شده است؛ این درحالیست که در سال ۱۴۰۱، ۱۲ میلیون و ۵۳۲ هزار تن مقاطع طویل فولادی در کشور به تولید رسیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • پیش بینی بارندگی در نیمه شرقی و نیمه جنوبی خراسان جنوبی
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • ارتش اجازه هیچ تعرضی را به مرز‌های کشور نخواهد داد