Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@16:12:50 GMT

تصمیم اینستاگرام برای اعمال سخت‌گیری‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۶۳۹۲

تصمیم اینستاگرام برای اعمال سخت‌گیری‌ها

به گزارش تابناک از فارس به نقل از فرنس ۲۴، اینستاگرام اعلام کرده از این پس با سختگیری بیشتری توصیه هایی که از طریق این شبکه اجتماعی به کودکان می شود را بررسی می کند تا آنان هر محتوایی را مشاهده نکنند.

بنا بر اعلام اینستاگرام این شرکت تلاش می کند تا در صورت تمرکز طولانی مدت نوجوانان بر روی موضوعات خاص نامناسب به آنها هشدار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدام موسری مدیر امور اجرایی اینستاگرام در این مورد گفته است: می خواهم مطمئن شوم که اینستاگرام بر روی نوجوانان تاثیر مثبتی دارد و آنها در زمان استفاده از این شبکه اجتماعی امنیت دارند.

این ادعاها در شرایطی صورت می گیرد که سنای آمریکا یک جلسه مشورتی با هدف بررسی مسموم بودن محیط اینستاگرام برای نوجوانان برگزار کرده است.

شرکت مادر اینستاگرام متا، که بر فیس‌بوک نیز نظارت دارد، پس از افشای مجموعه‌ای از اسناد داخلی که نشان می‌داد مدیران فیس بوک از خطرات سایت‌هایشان برای نوجوانان اطلاع داشتند، با یک بحران جدی دست و پنجه نرم می‌کند که باعث فشار مجدد ایالات متحده برای اصلاح این شبکه اجتماعی شده است.

موسری قرار است روز چهارشنبه در جلسه کمیته سنا با عنوان “حمایت از کودکان آنلاین: اینستاگرام و اصلاحات برای کاربران جوان” شهادت دهد.

سناتور دموکرات ریچارد بلومنتال در این مورد گفته است: پس از انتشار گزارش‌هایی در مورد تأثیرات مسموم اینستاگرام، ما می‌خواهیم مستقیماً از رهبری این شرکت بشنویم که چرا از الگوریتم‌های قدرتمندی استفاده می‌کنند که محتوای سمی را به کودکان منتقل می‌کند و برای ایمن‌تر کردن پلتفرم خود چه خواهد کرد. به گفته موسری، اینستاگرام در مورد آنچه به کاربران نوجوان توصیه می کند سختگیرانه تر عمل خواهد کرد و قابلیت منشن کردن یا درج نام نوجوانان در عکس های حساب‌های افرادی که آنها را تعقیب نمی‌کنند، حذف شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز اینستاگرام فیس بوک بلومنتال آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد

دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت، یعنی اینستاگرام، فیسبوک، واتس‌اپ و مسنجر اضافه شده است. علاوه بر این، برای اولین بار از طریق یک وب‌سایت مجزا با آدرس Meta.ai قابل دسترس است.

متا امید دارد تا دستیار هوش مصنوعی آن به یک رقیب واقعی برای ChatGPT تبدیل شود و به‌همین دلیل، غول شبکه‌های اجتماعی همچنین Llama ۳، نسخه بعدی مدل منبع‌باز خود را نیز معرفی کرده است. متا ادعا کرده که Llama ۳ در بنچمارک‌های اصلی از مدل‌های رقیب خود عملکرد بهتری داشته است و در انجام وظایفی مانند کدنویسی از آنها پیشی می‌گیرد.

از امروز، دو مدل کوچک‌تر Llama ۳ هم در دسترس دستیار هوش مصنوعی متا و هم در دسترس توسعه‌دهندگان خارجی قرار گرفته است و نسخه بسیار بزرگ‌تر و چند وجهی آن در ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا به ورج می‌گوید که این شرکت قصد دارد Meta AI را به «هوشمندانه‌ترین دستیار هوش‌مصنوعی» تبدیل کند که «مردم سراسر جهان می‎‌توانند به‌طور آزادانه از آن استفاده کنند.»

قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد دستیار هوش مصنوعی متا

دستیار هوش مصنوعی متا در حال حاضر تنها چت‌باتی است که از نتایج جستجو بینگ و گوگل به‌صورت همزمان بهره می‌برد و غول فناوری تصمیم می‌گیرد که چه زمانی از هر یک از موتور‌های جستجو برای پاسخ‌دادن به درخواست کاربران کمک گرفته شود. قابلیت ساخت تصویر آن نیز ارتقاء پیدا کرده تا بتواند انیمیشن (در اصل فایل GIF) و تصاویر با کیفیت بالا تولید کند.

علاوه بر این، «احمد الداله»، رئیس بخش هوش مصنوعی متا می‌گوید که هنگام باز کردن این چت‌بات، یک پنل پیشنهادات سریع الهام گرفته‌شده از Perplexity نیز نمایش داده خواهد شد.

در حالی که Meta AI تا به امروز فقط در ایالات متحده در دسترس بوده است، اکنون به زبان انگلیسی در استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزیلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمبابوه نیز منتشر شده است و در آینده کشور‌ها و زبان‌های بیشتری هم در راه است.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اخاذی روانشناس اینستاگرامی از بانوان
  • ماجرای روانشناس اینستاگرامی که هم دیوانه بود هم مسلح!
  • دستگیری روانشناسِ روانی که مسلح بود
  • روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح
  • اهداف کاری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت
  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است