Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۳۰هزار و ۸۵۰تومان است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک میلیون و 318هزار تومان، قیمت دلار 30 هزار و 950 تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 250 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز 13 میلیون و 100هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 970 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 920 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 380هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

مشاهده آنلاین قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار

قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک میلیون و 757 هزار تومان و هر مثقال طلا، 5 میلیون و 710 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار 30 هزار و 850 تومان، قیمت یورو 34 هزار  و 800 تومان، و درهم امارات 8 هزار و 400 تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 27 هزار و 823 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 27 هزار و 272 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 32 هزار و 42 تومان و قیمت خرید یورو نیز 31 هزار و 408 تومان اعلام شده است.

 

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 17 آذرماه ساعت 13:00   

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

27  هزار و 823

قیمت دلار (بازار آزاد)

30هزار و 850

قیمت یورو (صرافی بانکی)

32  هزار و  42

قیمت یورو (بازار آزاد)

34 هزار و 800

قیمت درهم

8 هزار و 400

قیمت پوند

34  هزار و 200

 

بروزرسانی: ‌چهار‌‌شنبه 17 آذرماه ساعت 13:00   

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  13 میلیون و 100  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

13 میلیون و 250هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 970 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3  میلیون و 920هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 380 هزار

 

بروز رسانی: ‌چهار‌‌شنبه 17 آذرماه ساعت 13:00   

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 318 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 757  هزار

مثقال طلا

5میلیون و 710 هزار

انس طلا(دلار)

1789

 

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت خرید دلار در بانک ها قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار هزار تومان یک میلیون بهار آزادی 13 میلیون آزادی طرح قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه سکه بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هر اسکناس دلار آمریکا و یورو امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با کاهش قیمت همراه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳