Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در "طرح رصد" که با حضور آقایان محمد آخوندی، میثم مظفر و علی قائمی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از منطقه ۲ شهرداری تهران بازدید به عمل آورد.

به گزارش برنا؛ نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در "طرح رصد" که با حضور آقایان محمد آخوندی، میثم مظفر و علی قائمی دیگر اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از منطقه ۲ شهرداری تهران بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این بازدید وی با تاکید بر اینکه کمیسیون های شورای اسلامی شهر ششم علاوه بر توجه به حوزه های تخصصی خود، رویکردهای فرهنگی و اجتماعی شورا را مدنظر دارند، گفت: کمیسیون ها در طرح های خود براساس پیوست های فرهنگی و اجتماعی عمل  خواهند کرد.

معدنی پور ادامه داد:  منطقه ۲‌ شهرداری تهران دارای رتبه هجدهم در سرانه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری در قیاس با مناطق 22 گانه است و این نشانه کمبود شدید زیرساخت های فرهنگی در این منطقه است که در نگاه اول شاید عیان نباشد.

وی خاطر نشان کرد: پروژه پل های پیاده رو دره فرحزاد یکی  از پروژه های مهم منطقه ۲  است که باعث ایجاد نشاط اجتماعی، توجه به تندرستی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه می شود و می بایست در اولویت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد:  رویکرد ما در زمینه آسیب های اجتماعی، رویکردی پیشگیرانه است که در این زمینه توجه ویژه به بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی‌ایرانی اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: توجه به پروژه های کوچک مقیاس در برنامه ریزی ها با محوریت مردم در محلات ، علاوه بر رضایت مندی شهروندان، حل مشکلات در محلات را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران شورای اسلامی فرهنگی و اجتماعی شهرداری آسیب های اجتماعی شهر تهران خانواده مشکلات شورای شهر شهرداری شورای اسلامی شهر تهران فرهنگی و اجتماعی آسیب های اجتماعی منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد

امام جمعه یزد با اینکه کارهای فرهنگی نباید منحصر به چند منطقه باشد، گفت: باید در تمام نقاط شهر کار فرهنگی و تبلیغی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار اعضای شورای شهر یزد با تبریک سال جدید و تقدیر از تلاش‌های شهرداری و اعضای شورای شهر یزد اظهار کرد: اینکه مردم می‌بینند مسئولان در حال انجام کار هستند، امیدوار می‌شوند و این جای خرسندی است و تفاوت است بین مسئولی که کاری انجام نمی‌دهد و برای مردم دلسوزی ندارد با مسئولی که دغدغه خدمت دارد اما برخی موانع باعث می‌شود نتواند کار خود را به درستی به سرانجام برساند.

وی عنوان کرد: اغلب مسئولان ما دغدغه کار و خدمت دارند، بنابراین باید به آنها کمک کرد، زیرا قصد و نیت آنها کار برای اسلام و نظام اسلامی است.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه هدف باید خدایی باشد، افزود: عده‌ای درگیر هوای نفس می‌شوند و کارشکنی می‌کنند اما باید بدانند که این کارشکنی به ضرر اسلام و نظام و انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: همه باید نیت خدمت به مردم داشته باشیم و بدانیم که هر کاری انجام دهیم، خدا شاهد آن است و خدا از نیات همه ما آگاه است.

وی خطاب به اعضای شورای شهر یزد بیان کرد: برای رضای خدا کار کنید و گره از کار مردم باز کنید و برای خدمت‌رسانی از رحمانیت خدا الگو بگیرید و کار را برای همه انجام دهید و دستگیر همه باشید.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه کار برای رضای خدا سرلوحه کار همه باشد، افزود: هر کاری که برای خدا باشد، حتی اگر کوچک باشد، انسان را نجات خواهد داد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی انجام شده توسط مجموعه شهرداری اظهار کرد: کار و هزینه کردن در راه دین و فرهنگ از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: برای تقویت دین هر چه بیشتر برنامه‌ریزی و کار انجام شود، مشکلات جامعه کمتر خواهد شد، زیرا شهروند متعهد، حرکت در مسیر پیشرفت را تسهیل می‌کند.

آیت‌الله ناصری همچنین بر لزوم ساخت پارک بانوان، ساماندهی ترافیک شهری، توسعه حمل‌ونقل عمومی، فرهنگ‌سازی برای استفاده نکردن از وسایل نقلیه شخصی و تک سرنشین و برنامه‌ریزی برای حل مشکل ترافیک شهر تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی نباید منحصر به چند منطقه نباشد، افزود: باید در تمام نقاط شهر کار فرهنگی و تبلیغی انجام شود.

به گزارش ایمنا، در این دیدار شهردار و هر یک از اعضای شورای شهر یزد نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در شهرداری و شورا پرداختند.

کد خبر 739907

دیگر خبرها

  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • فرهنگسرای نگین در منطقه ۱۲ اصفهان احداث می‌شود
  • کارهای فرهنگی منحصر به چند منطقه شهر نباشد
  • «مشهد مهربان»؛ ظرفیتی ارزشمند برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  •  آغاز پویش «مشهدمهربان» با رویکرد آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران