Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار کرمان گفت: شوراهای اسلامی اگر برای انتخاب شهردار اقدامی نکنند از طریق قانونی پیش رفته و شهردار آنها معرفی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، جلسه شورای اسلامی استان کرمان ظهر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون امور عمرانی استانداری کرمان برگزار و در این جلسه با برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کرمان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه شورای اسلامی استان 23 عضو دارد اظهار داشت: امروز انتخاب اعضای هیئت رئیسه برگزار خواهد شد.

وی با عنوان اینکه استان کرمان حدود سه میلیون و 150 هزار نفر جمعیت دارد که 41 درصد آنها در روستاها ساکن هستند گفت: 11 هزار و 763 آبادی داریم که تقریبا 48 درصد آنها دارای جمعیت هستند.

موسوی معاون امورعمرانی استانداری کرمان با اشاره به اینکه 3 هزار و 152 روستای فاقد شورای اسلامی در استان کرمان داریم افزود: اگر شوراهای اسلامی که شهردار آنها تعیین تکلیف نشده، اقدام نکنند از طریق قانونی پیش خواهیم رفت و شهردار آنها معرفی می‌شود.

علی شهسواری مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری کرمان در این جلسه با بیان اینکه 61 شهردار، شهرهای استان کرمان منصوب شده و 7 شهرداری هنوز تعیین تکلیف نشدند اظهار داشت: دلایلی نظیر عدم معرفی شهردار توسط شوراها و عدم صلاحیت فرد معرفی شده دلیل آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی تاکنون چهار دوره آموزشی با حضور 440 نفر اعضای شوراها برگزار و وظایف شوراها برای آنها تشریح شده است عنوان کرد: 84 شورای شهری در استان کرمان فعالیت می‌کنند که کتاب آموزشی نیز در اختیار آنها گذاشته شده تا به وظایف خود آگاهی داشته باشند.

استاندار کرمان از عدم پیشرفت 3 پروژه میراث فرهنگی در شهر کرمان انتقاد کردخطر بافت فرسوده شهری پشت نقاب شهر کرمان؛ مشوق‌های دولتی هم گره بافت فرسوده را حل نکرد

به گزارش تسنیم در این جلسه با برگزاری انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کرمان به شرح زیر انتخاب شدند.

منصور عزیزآبادی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی استان، علی میربابایی نائب رئیس شورا، ثریا نیکنفس و مرتضی دهقانیان به‌عنوان منشی شورا و محمد مداومی به‌عنوان سخنگوی شورای اسلامی استان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، خداداد خارایی، علیرضا عباس‌زاده و غلامرضا پوربلوچی به‌عنوان نمایندگان استان در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/511/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان استان کرمان شورای اسلامی کرمان استانداری کرمان استان کرمان شورای اسلامی کرمان شورای اسلامی استان استانداری کرمان شهردار آنها استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟