Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس از پرداخت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده شهری خبر داد و گفت: مبلغ این تسهیلات به ازای هر واحد ۲۰۰ میلیون تومان است که بر اساس پیشرفت فیزیکی این وام پرداخت می‌شود.

او افزود: کسانی می‌توانند از این وام استفاده کنند که واحد مورد درخواست آن‌ها در محدوده مصوب بافت فرسوده واقع شده باشد و با توجه به افزایش هزینه ساخت احتمال افزایش مبلغ این وام نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص سود این وام، توضیح داد: ۱۲۰ میلیون تومان از ۲۰۰ میلیون تومان این وام ۹ درصد و ۵۰ میلیون تومان آن با سود ۱۶ درصد و ۳۰ میلیون باقی مانده با سود ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان نوسازی در بافت فرسوده قرار خواهد گرفت.

زاهدی در ادامه در خصوص فعالیت‌هایی که اداره کل راه و شهرسازی در بافت‌های فرسوده شهری انجام می‌دهد گفت: امسال ۹۸ میلیارد ریال قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت تا نسبت به انجام آسفالت معابر بافت‌های فرسوده اقدام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: پروژه‌های بسیار ارزشمند و تاثیر گذاری در بافت‌های فرسوده شهری نظیر تعداد زیادی خانه محله، مجتمع فرهنگی، مجتمع ورزشی و مرمت آثار تاریخی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان فارس طی سال‌های گذشته صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی فارس پرداخت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده شهری کل راه و شهرسازی میلیون تومان بافت فرسوده فرسوده شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان
  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد