Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسکندری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: محموله ۵ تنی مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار ریال به منظور حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار شهرستان بین واحد‌های صنفی مجاز توزیع شد.

او با بیان اینکه توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب دولتی بین عاملان مجاز فروش ادامه خواهد داشت، افزود: مرغ کشتار روز و آماده طبخ در سطح شهرستان به قیمت هر کیلوگرم ۳۴۰ هزار ریال موجود است و کمبودی در زمینه تامین و توزیع مرغ منجمد و کشتار روز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری اظهار داشت: عاملان فروش گوشت سفید حق افزایش قیمت به دلایل مختلف ندارند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل؛ کم فروشی، گرانفروشی و خودداری از توزیع مراتب را در اسرع وقت اطلاع دهند تا موضوع بررسی و با متخلفان برخورد جدی شود.

به گفته خدارحم امیری زاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، ۸۴۲ واحد مرغداری در سطح استان فعالیت دارند که در هر دوره ۱۸ میلیون و ۴۳۰ هزار قطعه تولید می‌کنند و با کمبود ۸ الی ۱۰ میلیون مرغ در استان مواجه هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ منجمد مرغ کشتار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندرشهرستان سردشت در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمادرسردشت با اعلام این خبر گفت: بر اثر انفجار مین به جا مانده از جنگ تحمیلی در منطقه بلفت دو جوان سردشتی در این حادثه زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.   باباخان اسکندری افزود: محل مذکور قبلا توسط گروه‌های مین روبی پاکسازی شده است ولی هنوز هم آثار جنایت‌های رژیم بعث دراین منطقه مرزی حادثه می‌آفریند.   اسکندری هم چنین افزود: به نظر می‌رسد بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شود، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه دامداران خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت و بهتر است از حضور در چنین مکان‌هایی دوری کنند.

دیگر خبرها

  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • توزیع ۵۳ تن اقلام تنظیم بازاری در عباس آباد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ۱۱۳ هزار نفر به تماشای فیلم‌های نوروزی در سینماهای خراسان رضوی نشستند