Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته اعلام شد که یوسوا کیمیش به ویروس کرونا مبتلا شده است و در بازی های هفته جاری بایرن مونیخ غایب خواهد بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، دوران قرنطینه یوسوا کیمیش امروز به پایان رسید و تست کرونای این هافبک آلمانی منفی شده است. او مقابل بارسلونا غایب خواهد بود اما برای همراهی باواریایی ها در بازی روز شنبه مقابل ماینتس آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، با توجه به دوری کیمیش از میادین در چند هفته اخیر، او به زمان بیشتری برای کسب آمادگی کامل نیاز دارد و به همین خاطر، در بازی مقابل ماینتس کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم

در چارچوب هفته بیست و نهم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقات، بایرن مونیخ و دورتموند مقابل حریفان خود پیروز شدند.

بایرن مونیخ میزبان کلن بود که با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. رافائل گریرو در دقیقه ۶۵، توماس مولر  در دقیقه ۳+۹۰ گل‌های این مسابقه را به ثمر رساندند. در دقایق پایانی بازی، کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد تا پیش از بازی با آرسنال، یکی از بازیکنان اصلی این تیم با مصدومیت رو به رو شود.  

بایرن با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد تا اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۱۳ امتیاز برسد و شاگردان ژابی آلونسو حداقل امشب و بدون بازی قهرمان نشوند. لورکوزن فردا می‌تواند با پیروزی مقابل وردربرمن قهرمان شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین دورتموند در برابر مونشن گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. در این مسابقه دورتموند ابتدا با ۲ گل سابیتزر که دومین گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، توانست از حریف پیش بیفتد، اما تیم میزبان یکی از گل‌ها را جبران کرد. در دقایق بعد کریم آدیمی از زمین مسابقه اخراج شد. در نهایت تیم دورتموند با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر بازی‌ها، بوخوم در برابر هایندنهایم به تساوی یک بر یک دست یافت، ماینتس با نتیجه ۴ بر یک در برابر بوخوم به برتری رسید و لایپزیش با ۳ گل از سد ولفسبورگ گذشت تا بالاتر از دورتموند در رتبه هارم باقی بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • خط و نشان دکلان رایس برای بایرن مونیخ: شب خاصی را در آلیانتس آرنا رقم می‌زنیم
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • کابوس کینگزلی کومان ادامه دارد؛ مصدومیت وینگر فرانسوی مقابل کلن