Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با پیکان، حرف هایی زد که با حرف های بعد از دربی او تفاوت دارد. تناقض در صحبت های فرهاد مجیدی آشکار است.
به گزارش آریا، نشست خبری امروز فرهاد مجیدی یک نکته جالب داشت. زمانی که از فرهاد مجیدی در خصوص نتایج آبی پوشان پایتخت و تاثیر داوری ها روی آن سوال شد، مجیدی به این شکل پاسخ داد: قبلا هم گفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرگز 2 کار را در عرصه مربیگری انجام نمی دهم. نتیجه نگرفتن تیم را گردن داور و بازیکنانم نمی اندازم. من به عنوان سرمربی استقلال نتایج را بر عهده می گیرم. موعود بنیادی فر قبلا هم برای ما داوری کرده و در کنفرانس قبل از دربی هم گفتم او داور خوبی است. او در آن لحظه فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشت. اگر این اتفاق در دقیقه 30 یا 50 می افتاد او حتما پنالتی می گرفت. من به هیچ عنوان نمی گویم داور باعث نتایج استقلال است و این صحبت را قبول ندارم.
صحبت های فرهاد مجیدی از این لحاظ عجیب است که سرمربی آبی ها بارها در مقاطع مختلف فصل به داوران حمله کرده و آن ها را متهم ردیف اول نتیجه نگرفتن استقلال دانسته بود. فرهاد یک بار اکبریان را به خاطر نادیده گرفتن گل سالم استقلال در آبادان و بار دیگر سیدعلی را به واسطه اخراج بازیکن استقلال در اهواز مقصر نتیجه نگرفتن تیمش نامیده بود.
به طور مثال همین هفته گذشته زمانی که دو تیم استقلال و پرسپولیس شهامت نمایش یک بازی شجاعانه را نداشتند و ترجیح دادند برای نباختن وارد زمین شوند، فرهاد در نشست خبری بعد از بازی با حمله به پیشکسوتان و برخی دیگر گفته بود:
به جز صحنه دقیقه 87 بازی، هیچ صحبت دیگری نداریم! اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند فرار رو به جلوست، شش امتیاز را تا به الان از ما گرفته‌اند.
تناقض در صحبت های فرهاد مجیدی کاملا مشخص است. هفته گذشته فرهاد به صورت علنی گفته بود داوران 6 امتیاز را از استقلال گرفتند و حالا این هفته او با بیانی کاملا متفاوت می گوید هرگز داوران را مقصر نتیجه نگرفتن تیمش نمی داند!
البته چندان عجیب هم نیست، مربی بعد از پایان بازی تحت فشار است و حرف هایی که می زند معمولا ریشه در خشم لحظه ای و عصبانیت دارد. مجیدی حالا که چند روز از دربی گذشته، آرام شده و منطقی تر به این بازی نگاه می کند. اما اگر حرف های شنبه و چهارشنبه او را با هم جمع بزنیم، نتیجه این می شود که انگار فرهاد مجیدی گفته است؛ «نتیجه نگرفتن استقلال را گردن داورانی که تا به حال 6 امتیاز از ما گرفته اند، نمی اندازم!»
امیدواریم فرهاد مجیدی واقعا تغییر رویه داده باشد و از این به بعد، طوری تیمش را به زمین بفرستد که یک اشتباه داوری باعث توقف تیمش و بهانه و توجیه نتیجه نگرفتن استقلال نشود. وقتی یک مربی داور را مقصر قلمداد می کند، بازیکن هم تحت تاثیر مربی اش، با اولین اشتباه داور، ناخواسته تصور می کند بهانه برای توجیه توقف یا شکست تیم پیدا شده و دیگر برای بردن به آب و آتش نمی زند. اما اگر مربی این ذهنیت را به تیمش بدهد که حتی اگر داور اشتباه کرد، ما باید برنده از زمین بیرون بیاییم و خودش هرگز نتیجه نگرفتن را گردن داور نیاندازد، بازیکن هم متوجه می شود مربی هیچ بهانه ای را برای توجیه نبردن نمی پذیرد و دیگر اشتباه داوری نمی تواند انگیزه و انرژی تیم را تخلیه کند.
صد البته این که فرهاد هرگز نتیجه نگرفتن را گردن بازیکنانش نمی اندازد، عاقلانه ترین کار یک مربی است چون همین بازیکنان باید تا پایان فصل برای فرهاد مجیدی بازی کنند و تخریب آنها بیش از همه به مجیدی آسیب می زند و هیچ عاقلی، ابزار خودش را تخریب نمی کند.
فرهاد مجیدی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، گفت: به جز صحنه دقیقه 87 بازی، هیچ صحبت دیگری نداریم! اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن‌های وطنی و جراید نمی‌گویند، فرار رو به جلوست، شش امتیاز را تا به الان از ما گرفته‌اند.
وی ادامه داد: در بازی با فجر سپاسی، گل دوم را سالم زدیم که به جای تمام شدن بازی با نتیجه 2 بر صفر، مسابقه یک - یک تمام شد و بیرون آمدیم. در بازی با صنعت نفت دو پنالتی را برای ما نگرفتند که می‌توانست نتیجه بازی را تمام کند و این هم از این بازی!
سرمربی تیم فوتبال استقلال با طعنه نسبت به برخی که شاید دنبال سرمربیگری این تیم هستند، گفت: اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند، بگویند، هواداران استقلال چه گناهی دارند؟ من می‌روم و یکی دیگر بیاید، برای او پنالتی بگیرند. نمی‌دانم داستان چیست. قبلاً هم آمدم اینجا صحبت کردم. هر موقع تیم من بد بازی کرده است گفتم بد بازی کرده، هر موقع خوب بودیم، گفتم تیمم خوب بازی کرده است. داور چطور این صحنه را پنالتی نگرفت، من مانده‌ام! من که 50، 60 متر دورتر بودم، فهمیدم پنالتی است، داور چطور در دو قدمی نمی‌بیند. من صحبتی به جز صحنه دقیقه 87 ندارم.
مجیدی در واکنش به این پرسش که درباره کلیت بازی صحبت کند، اظهار داشت: هر سؤالی در مورد دقیقه 87 بازی دارید، در خدمت هستم، اما هیچ صحبت دیگری ندارم.
وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اعتراض به آفساید نیمه اول گفت: الان صحنه را دیدم، من خودم روی خط بودم، اما تصویر تلویزیونی از بالا گرفته است که مشخص نیست. مطمئنم آن صحنه هم آفساید نبود و در بدبینانه‌ترین حالت، بازیکنان مساوی بودند. تصویر تلویزیونی از بالا گرفته شده است و نمی‌تواند روی خط را نشان بدهد. من روی خط بودم و آن صحنه را دیدم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در اعتراض به تصمیم داور داخل زمین آمده بود، خاطرنشان کرد: حرف بزنیم، می‌گویند فرار رو به جلو کرده است، اما شش امتیاز از استقلال گرفته‌اند. الان تیم من باید با 20 امتیاز صدر جدول بودیم. نمی‌دانم واقعاً مشکل‌شان با استقلال است یا... مسئولان، جان مادرتان، جان بچه‌ها و هر کسی که دوست دارید، VAR را بیاورید و وارد فوتبال ایران کنید. حق یک تیم چطور خورده می‌شود، به همین راحتی؟ اگر سؤالی در مورد دقیقه 87 داشته باشید، من در خدمتم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجیدی داوری فرگوسن های وطنی نتیجه نگرفتن فرهاد مجیدی دقیقه 87

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!

بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان بر این اعتقاد است که تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حتی بدون سرمربی هم می‌تواند جزو سه تیم بالای جدول لیگ برتر باشد. - اخبار ورزشی -

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس که مدعیان اصلی قهرمانی در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند، اظهار داشت: پرسپولیس با تغییراتی که داشت روند مثبتی پیدا کرده است و از لحاظ فوتبالی و تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. آنها در چند پست حساس نیاز به جذب بازیکن داشتند که این کار انجام شد و حالا شرایطی مثل پایان فصل گذشته دارند.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

هافبک سابق تیم‌های استقلال و سپاهان در ادامه افزود: شرایط روحی پرسپولیس به‌عنوان تیم تعقیب‌کننده بهتر از استقلال است، ولی تیمِ نکونام هم انسجام تیمی خوبی داشته و نسبت به حریفش یک امتیاز بیشتر دارد. شانس هر دو تیم برای قهرمانی یکسان است و تیمی قهرمان خواهد شد که با تمرکز بالا و کمترین اشتباه شش بازی پایانی را به پایان برساند.

هافبک پیشین تیم فوتبال سپاهان در مورد برد دیروز سپاهان برابر ملوان و اینکه آیا می‌توان تیم اصفهانی را در بین مدعیان قهرمانی قرار داد، تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و روی کاغذ و از لحاظ ریاضی سپاهان شانس دارد، ولی این تیم در فاصله شش هفته مانده به پایان مسابقات، هشت امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و جبران این هشت امتیاز در شش بازی بسیار سخت است.

جمشیدیان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان می‌خواهد همکاری‌اش با ژوزه مورایس را در انتهای این فصل خاتمه دهد، گفت: شک نکنید ماندن این مربی ضربه بزرگی به سپاهان می‌زند. مورایس یک مربی پرهزینه است و عملکرد فوق‌العاده ضعیفی در سپاهان داشت. او باید تفاوت خودش را با مربیان درجه دو و سه نشان می‌داد که این اتفاق رخ نداد و معمولاً بهانه‌های مختلفی برای نتیجه نگرفتن آورد. سپاهان با همین مهره‌های گرانقیمت و تأثیرگذار، بدون سرمربی می‌تواند جزو سه تیم اول باشد و فکر می‌کنم که اگر رضا فتاحی سرمربی این تیم بود سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مورایس در ایران برای آنهایی خوب بود که از کنارش سود می‌بردند و شما دیدید که او در این دو سال خریدهای افتضاحی برای سپاهان انجام داد. اگر دقت کنید خریدهای استقلال خوزستان خیلی بهتر از خریدهای سپاهان بود. نکته دیگر در مورد سپاهان این است که مورایس در طول فصل در بعضی از بازی‌ها با بدرفتاری بازیکنان در زمین مواجه شد که حتی تصاویر آن در رسانه‌ها و صفحات مجازی هم پخش شد، ولی سرمربی سپاهان جرأت برخورد با بازیکنان را نداشت. سرمربی 100 میلیاردی در این دو سال کاری برای سپاهان انجام نداد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها