Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم به جهت موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس فردا مواجه هستیم.

اسدالله قلیزاده در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: برای فردا و پس فردا کارت های بانک سپه دچار اختلال خواهند شد.

وی ادامه داد: به دلیل ایجاد تغییرات در سیستم به جهت موضوع ادغام چند بانک دیگر در سپه ما با اختلال و قطعی کارت‌های این بانک‌ها فردا و پس فردا مواجه هستیم که احتمال دارد مشکلاتی برای مردم و جایگاهداران ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صنف جایگاهداران کشور با بیان اینکه قطعی این کارت‌ها تا ساعت ۱۲ جمعه ادامه دارد، گفت: از هموطنان  می‌خواهیم در این محدوده زمانی از کارت‌های دیگر بانک‌ها استفاده کنند یا وجه نقد به همراه داشته باشند، چرا که طولانی شدن تسویه حساب مراجعین و کارکنان جایگاه‌ها موجب ایجاد صف مقابل جایگاه‌ها می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: ذخیره سوخت مایع نیروگاه‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: بنزین کارت سپه وزارت نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنزین کارت سپه وزارت نفت فردا و پس فردا کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه اول خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند. 

این اوراق با نرخ سود علی‌الحساب 25 درصد، سه ساله (36 ماه)، به‌صورت با نام، الکترونیکی، معاف از مالیات و با امکان بازخرید پیش از سررسید منتشر می‌شود.  

از جمله مزایای خرید این اوراق می‌توان به دریافت بالاترین نرخ سود اوراق منتشره فعلی شبکه بانکی، تضمین دریافت اصل و سود در مواعد مقرر، امکان پرداخت سود قطعی پس از اتمام طرح علاوه بر سود علی‌الحساب و... اشاره کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد