Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:13:29 GMT

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۳۴۳

آخر هفته به کدام نمایشگاه‌ها برویم؟

در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در این آخر هفته را دارید، گزارش حاضر شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری ها و نگارخانه‌های تهران.

درفش

«درفش» نام نمایشگاه انفرادی لیلا تارا است که در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی اول درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه که تا ۲۳ آذر ماه ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸ 
 



آخر هفته معقول
نمایشگاه گروهی «آخر هفته معقول» که به نمایش آثار هنرمندان مختلفی اختصاص دارد، در گالری هما به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳۰ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۶۳۵۹۶

آبه 
«آبه» نام نمایشگاه انفرادی مرتضی احمدوند است که در گالری اعتماد به نشانی تهران، میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، بن بست شیرودی پلاک ۲۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۸۲۱۲۷۱
 


بازگشت رضا موتوری
نمایشگاه انفرادی «بازگشت رضا موتوری» که به نمایش آثار خسرو حسن‌زاده اختصاص دارد، در گالری ایرانشهر به نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۶۰۳۶۹۴۴
 

از کارگاه
«از کارگاه» نام نمایشگاه انفرادی منوچهر معتبر است که در گالری تهران، به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۴ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۰۰۸۶۷۶ 
 


درباره‌ی گره زدن هوا 
نمایشگاه انفرادی «درباره‌ی گره زدن هوا» که به نمایش آثار وحید جکیم اختصاص دارد، در گالری اثر به نشانی تهران، خیابان ایرانشهر ، کوی برفروشان، پلاک ۱۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۳ دی ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.


ایستایی
«ایستایی» نام نمایشگاه انفرادی کوشا موسوی است که در گالری پروژه‌های آران به نشانی تهران، خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۱۹ آذر ادامه دارد، همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۶۶۷۰۷۹۷۵ 
 


موج رنگ
«موج رنگ» نام نمایشگاه گروهی نقاشی‌ای است که روز جمعه در گالری پنج پنج به نشانی تهران، پاسداران، نگارستان هفتم، پلاک ۵۵ افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه همچنین تا تاریخ ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت. همه روزه به جز شنبه ها و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۰۰ میزبان عموم علاقه مندان به هنر خواهد بود.



نقاشی‌های نزار موسوی‌نیا در آرت سنتر
نمایشگاه نقاشی‌های نزار موسوی‌نیا این هفته جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در آرت‌سنتر افتتاح می‌شود و تا ۲۹ آذر ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه همچنین از ۱۹ تا ۲۹ آذر برپا خواهد بود و علاقه‌مندان به هنر، هر روز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه می‌توانند از این نمایشگاه به آدرس بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، پلاک  ۱۴۵ باغ انجمن خوشنویسان دیدن کنند.
 


منتخب آثار اردشیر محصص
«منتخب آثار اردشیر محصص» نمایشگاه انفرادی‌ای است که در گالری آرتیبیشن به نشانی تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی(غرب)،میدان احمدی روشن(کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ درحال برگزاری است. این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۸ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۲۲۹۲۲۵۳۸ 
 


سراپا چشم 
نمایشگاه انفرادی «سرپا چشم» که به نمایش آثار آیلار دستگیری اختصاص دارد، در گالری اُ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه ی دوم درحال برگزاری است.
در بخشی از بیانیه این نمایشگاه چنین نوشته شده است:

[صحنه تاریک است]

صدای کسی در تاریکی: طبیعت ... حضور ... من دارم رنگها رو می‌ذارم: زرد کادمیوم، بنفش ماژنتا، آبی کبالت، سبز ویریدین، قرمز اسکارلت، سفید، سفید و زرد خیلی مهمه، نور.

[نوری صحنه را روشن می‌کند. لته‌های بزرگ رنگی یکی یکی به داخل هل داده می‌شوند: آسمان، کوه، چمن، سنگ، آدم‌ها، ابر]

صدا: آسمون. آسمون که خشک شد ابرها. ابرها که خشک شد کوه، کوه بنفش. کوه که خشک شد، تخته سنگ بزرگ. صدای ریختن سنگ‌ها. ضربه. حرکت. جریان آب. آبشار.» 

این نمایشگاه که تا تاریخ ۲۳ آذر ادامه دارد، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است. 
شماره تلفن هماهنگی: ۸۸۳۲۴۸۲۸ 
 


سپید بالان پرستار
«سپید بالان پرستار» نام نمایشگاه انفرادی‌ است که از روز چهارشنبه در گالری صبا به نمایش درآمده است. این نمایشگاه، شامل ۲۶ اثر خوشنویسی در قالب خط نستعلیق است که تمامی آنها با مضمون اشعاری در وصف فداکاریها، جانفشانی ها، مهرورزی ها و حماسه آفرینی های عاشقانه این فرشتگان سپیدجامه و مدافعان سلامت و تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ پرستاران کشور به رشته تحریر درآمده است. صبا از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه همبال با خوشنویسی های کاوه تیموری و با حضور تمامی علاقه مندان و بازدیدکنندگان به سپیدبالان پرستارو با طنین نستعلیق ایرانی و هنر تذهیب، سلام خواهد گفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه نمایشگاه هنري پیشنهادهایی برای گالری گردی نمایشگاه که تا تاریخ شنبه از ساعت ۱۶ الی شماره تلفن هماهنگی درحال برگزاری نمایش آثار آذر ادامه آخر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟

این روزها دانشجویان زیادی برای اجاره مسکن در تهران اقدام می‌کنند و اولویت آنها انتخاب خانه در محله‌هایی از تهران است که دسترسی مناسبی به حمل‌ونقل عمومی دارند. علاوه‌بر این، مسئله قیمت اجاره و مبلغ ودیعه نیز باعث شده تا دانشجویان بیشتر به سمت مناطق مرکزی، جنوبی و شرقی تهران برای اجاره خانه بروند.

بنابراین در ادامه این مطلب به بررسی هزینه اجاره مسکن در مناطقی از تهران که به نسبت جاهای دیگر ارزان‌تر است، خواهیم پرداخت.

به گزارش برترین ها، یک واحد ۳۸ متری نوساز در میدان نامجو با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهانه ۶ میلیون تومان قابل اجاره است. واحد دیگری در نظام‌آباد با زیربنای ۶۳ متر دارای دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود. در همین محله می‌توانید یک واحد آپارتمان ۵۳ متری ۲۱ ساله را با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره کنید. کرایه این خانه ماهیانه ۶ میلیون تومان است.

برای اجاره آپارتمان ۵۰ متری در استاد معین با یک اتاق و سنی حدود ۵ سال، به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید و باید ماهیانه ۷ میلیون تومان کرایه دهید. این واحد را با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۹ میلیون تومان کرایه نیز می‌توانید اجاره کنید.

اگر قصد دارید تا در شرق تهران ساکن باشید، می‌توانید با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی یک واحد آپارتمان با زیربنای ۵۵ متر و سنی حدود ۱۵ سال را اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد ۶ میلیون تومان است. همچنین، یک آپارتمان ۷۰متری در تهران‌نو که ۲۱ سال سن دارد و دارای یک اتاق خواب است را با مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه می‌توانید اجاره کنید. کرایه ماهیانه این واحد نیز ۸ میلیون تومان است.

اجاره واحد دیگری با ۴۵ متر زیربنا در حالی که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه و ۶ میلیون تومان کرایه ماهیانه امکان‌پذیر است.

قیمت اجاره‌خانه‌های دیگر با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید؛

محله متراژ مشخصات مبلغ ودیعه (تومان) مبلغ اجاره (تومان)
تهرانپارس شرقی ۶۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
شمشیری ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۹۵ – ۱ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
استاد معین ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۸ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک کاروان ۴۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ – ۱ خوابه ۲۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
تهران‌نو ۷۰ متر سال ساخت ۱۳۸۲ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰
باغ خزانه ۶۳ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰
امیریه ۳۵ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰
سلسبیل ۶۵ متر سال ساخت ۱۳۷۶ – ۱ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰
امیر بهادر ۷۵ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۰۰۰٬۰۰۰
شمیران‌نو ۵۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۱ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴٬۰۰۰٬۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعاً به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • سرخپوشان پایتخت به‌دنبال صدرنشینی در آبادان/ نبرد عنایتی و شجاعی در دربی بدون تماشاگر تهران
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟