Web Analytics Made Easy - Statcounter

مادر شهید تقی رضایی، پس از ۳۳ سال چشم انتظاری، بر سر مزار فرزند شهیدش که از طریق انجام آزمایش DNA در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شناسایی شده است، حاضر می‌شود.

به گزارش ایمنا، همزمان با تفحص یکی از شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مراسم آئین وصال شهید تقی رضایی ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ آذر ماه در گلزار شهدای گمنام این دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم معنوی که مادر شهید تقی رضایی هم حضور دارد، امیرعباسی و حبیب عبداللهی به مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت. همچنین اصحاب کریمی و علی حسنی نیز روایت‌گری این محفل را بر عهده خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند به نشانی ولنجک، بلوار دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی، گلزار شهدا مراجعه کنند. همچنین محل اجتماع و مسیر حرکت نیز از درب جنوبی دانشگاه به سمت گلزار شهدای دانشگاه است.

به گزارش فارس، شهید تقی رضایی در سال ۱۳۴۶ در روستای چشین استان همدان به دنیا آمد. او همراه لشکر ۲۱ حمزه از همدان به جبهه اعزام شد و در ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در تک دشمن به فیض شهادت نائل آمده بود. پیکر او سال‌ها در منطقه ماند تا اینکه در سال ۱۳۸۶ تفحص شد و به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دفن شد.

منبع: فارس

کد خبر 540553

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت شهید ایثارگران تفحص شهدا ایثارگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید تقی رضایی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر

دهقان منشادی  شهردار اشکذر گفت: طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر با هندسه هشت ضلعی ترکیب و با ستون‌های مدور با الهام‌گیری از معماری ایرانی و اسلامی بوده که در شرایط فعلی ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی، اجرای طرح ساخت یادمان شهید گمنام پارک بزرگ شهر را جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام والای آنها دانست، ابراز امیدواری کرد؛ با ساخت یادمان شهید گمنام در پارک بزرگ شهر برنامه‌های متعدد فرهنگی و مذهبی در این محل اجرا خواهد شد.

شهردار اشکذر خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مجموعه شهرستان پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اردیبهشت ماه در پارک بزرگ شهر تشییع می‌شود که جزئیات برگزاری مراسم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • یک شهر شبیه حاج قاسم شده بود!
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»