Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید مظاهری باید دوباره پیوند کلیه بزند

وحید مظاهری را این روزها با تیم ملی یا منتخب پیشکسوتان ایران می شناسند چرا که سرمربی این تیم است و با تیم منتخب پیشکسوتان برای حضور در جام جهانی تایلند آماده می شود اما سابقه وحید مظاهری در فوتبال ما به سال های طلایی حضورش در سطح اول رقابت های باشگاهی برمی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وحید مظاهری گذشته پرافتخاری در فوتبال ایران دارد اما حتی همان روزها که در اوج شهرت و محبوبیت بود، دوست نداشت در کانون توجه باشد. این فوتبالیست گوشه گیر این روزها گرفتار است اما غرورش اجازه نمی دهد حرفی از این گرفتاری بزند. مظاهری با وجود بیماری اش تیم منتخب پیشکسوتان را برای حضور در رقابت های جهانی تایلند آماده می کند اما در فاصله چند ماه مانده تا این مسابقات شنیدیم وحید مظاهری عزیز باز هم دچار مشکل کلیه شده است، او که 2 مرحله پیوند را پشت سرگذاشته بار دیگر با مشکل روبرو شده است، او در حال حاضر دیالیز می کند تا شرایط برای پیوند سوم برایش مهیا شود.

مظاهری که در 2 سال گذشته هدایت تیم شهید قندی یزد را عهده دار بوده است، از ابتدای سال تا امروز حدود 800 میلیون تومان هزینه درمان خود کرده و این تاسف را برای فوتبال ایران به بار آورده است که چرا فوتبالیست بزرگ و مربی شایسته ای در حد او هیچ گونه حمایتی ندارد.

از دوستان نزدیک مظاهری شنیدیم این پیشکسوت بااخلاق مجبور شده اتومبیل زیر پای خود را بفروشد تا بخشی از هزینه پیوند را جور کند. وقتی این خبر را شنیدیم بیش از همه به حال فوتبال تاسف خوردیم، فوتبالی که این روزها نان در سفره حمال، رمال و دلال می گذارد اما هوای فرزند خودش را ندارد. پیشکسوتان صاحبان این فوتبال هستند و دردآور است که امروز یک پیشکسوت باید در سکوت به فکر درمانش باشد. غرور وحید نمی گذارد از مشکلاتش بگوید اما انصاف فوتبال کجاست؟

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! علی دایی: از نامگذاری گونه ماهی ناراحت نشدم/ وظیفه من آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ نیست لیگ ایران؛ 64 بازی و 100 گل | لیگ ستارگان قطر؛ 54 بازی و 164 گل 7 دسامبر 2021، خشن ترین شب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پینی زهاوی: روبرت لواندوفسکی جزو 2 یا 3 مهاجم برتر تاریخ است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران