Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@10:08:03 GMT

لغو دیدار تاتنهام – رن در لیگ کنفرانس اروپا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۳۵۷۳

لغو دیدار تاتنهام – رن در لیگ کنفرانس اروپا

دیدار دو تیم تاتنهام و رن به دلیل تعداد زیاد بازیکنان کرونایی تاتنهام لغو شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سان، آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام  گفت که تست کرونای  ۸ بازیکن تاتنهام مثبت شده است و تنها ۱۰ بازیکن در آستانه بازی نهایی این تیم در  لیگ کنفرانس اروپا در دسترس هستند.

تاتنهام قرار است روز پنجشنبه به مصاف رن برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه تاتنهام آمده است: ما می‌توانیم تأیید کنیم که بازی خانگی ما در گروه G لیگ کنفرانس اروپا مقابل رن پس از چند مورد مثبت COVID-۱۹ در باشگاه برگزار نخواهد شد.

گفتگوها با یوفا در حال انجام است و ما در زمان مناسب به روز رسانی بیشتری در مورد این بازی ارائه خواهیم داد. علاوه بر این، به باشگاه توصیه شده است که به خاطر سلامت و ایمنی بازیکنان و کارکنان، محوطه تیم اصلی مرکز تمرین خود را در این زمان ببندد. مشخص نیست که آیا سایر بازی های اسپرز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت یا خیر.

کونته به خبرنگاران گفت: ما ۱۱ بازیکن را برای بازی در دسترس داشتیم و یک بازیکن دیگر نیز به کرونا مبتلا شد.

تاتنهام در گروه G لیگ کنفرانس با هفت امتیاز پس از پنج بازی در رده دوم قرار دارد و از نظر تفاضل گل بالاتر از تیم هلندی ویتسه است.

رن که ۱۱ امتیاز دارد به عنوان سرگروه به مرحله حذفی راه یافته است.

تاتنهام قرار است یکشنبه در خارج از خانه مقابل برایتون در لیگ برتر بازی کند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تاتنهام انگلیس لیگ کنفرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید