Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان با حضور ۶ تیم در دو گروه از چهارشنبه (۱۷ آذرماه) آغاز و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

تیم والیبال فولاد سیرجان ایران به‌ عنوان نماینده قاره آسیا بامداد امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود در مرحله مقدماتی مقابل ترنتینو (ایتالیا) قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر و ثبت امتیاز‌های (۲۵ بر ۱۸)، (۲۵ بر ۲۲) و (۲۵ بر ۱۹) مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب صعود تیم‌های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی شد و دو تیم فردا (جمعه) برای تعیین صدرنشین گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده ایران نیز با قرار گرفتن در رده سوم گروه، از صعود به مرحله دوم رقابت‌ها بازماند.

در دیدار امروز، لاویا بازیکن تیم ترنتینو با کسب ۱۶ پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. امیرحسین اسفندیار و مهدی جلوه نیز با کسب ۱۰ و ۹ امتیاز، بهترین بازیکنان فولاد سیرجان در این مسابقه بودند.

تیم ترنتینو سابقه پنج قهرمانی در باشگاه‌های مردان جهان را دارد. سه قهرمانی در سری A ایتالیا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام ایتالیا و سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا از دیگر افتخارات ترنتینو است.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های لوبه (ایتالیا) و یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) از گروه A مقابل هم قرار گرفتند و لوبه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریف بگذرد. به این ترتیب در گروه A نیز صعود تیم‌های لوبه و فون ویک‌تاباته قطعی شد و دو تیم فردا برای تعیین صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، لوبه (ایتالیا)، ترنتینو (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) فون و یک تاباته (برزیل)، ۶ تیم حاضر درمسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان هستند که نمایندگان ایتالیا و برزیل به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

نماینده قاره آسیا (فولاد سیرجان) در نخستین دیدار مرحله مقدماتی سه بر صفر مغلوب سادا کروزیرو (برزیل) شد.

بیشتر بخوانید 

شکست شاگردان رضایی در گام نخست برابر میزبان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال قهرمانی باشگاه های مردان جهان تیم والیبال فولاد سیرجان فدراسیون والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!