Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی از ساخت ۶ هزار و ۴۱۴ واحد مسکونی استان در طدح اقدام ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

قاسم تنها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربیرجند، از شناسایی و اختصاص 3 هزار و 394 قطعه زمین برای ساخت 6 هزار و 414 واحد مسکونی استان خبر داد.

وی اظهار داشت: شناسایی و تحویل تعداد 3 هزار و 66 قطعه زمین برای ساخت 5 هزار و 898 واحد مسکونی طرح اقدام ملی از اداره کل راه و شهرسازی نیز از دیگر اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی از شناسایی و اختصاص تعداد 314 قطعه زمین جهت ساخت 329 واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای شوسف، درح، دیهوک، اسفدن، طبس مسینا و قاین نیز خبر داد و گفت: پروژه 187 واحدی بیرجند در شهرهای بالای یکصد هزار نفر جمعیت استان نیز از دیگر اقدامات است.

استقبال مردم اصفهان از طرح جهش مسکن ملی/ چند نفر واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند؟وزیر راه و شهرسازی در پاکدشت: 1.5میلیون نفر در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کردند /خانه‌دارشدن مجردها در طرح ملی مسکن

وی با اشاره به ثبت نام 6 هزار و 997 نفر متقاضی در طرح اقدام ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت استان ادامه داد: از این تعداد حائز شرایط اولیه 2 هزار و 973 نفر،احراز هویت و تایید اولیه و تایید نهایی 2 هزار و 936 نفر، افتتاح حساب 2 هزار و 935 نفر و واریز وجه 2 هزار و 899 نفر در مجموع با حدود مبلغ 147 میلیارد تومان بوده است.

تنها قرعه‌کشی انجام شده را برای 2 هزار و 900 نفر دانیت و افزود: اختصاص به پروژه در سامانه نیز برای 2 هزار و 900 نفر، انعقاد قرارداد تسهیلات 638 واحد، پروانه ساختمانی اخذ شده یک هزار و 848 واحد، شروع عملیات اجرایی یک هزار و 848 واحد، اجرای فونداسیون 1034 واحد، اجرای اسکلت 415 واحد،اجرای سقف 211 واحد،اجرای سفتکاری 78 واحد انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان جنوبی گفت: در مجموع تعداد 331 واحد پروژه‌های بنیاد ساز طرح اقدام ملی سطح استان با پیش بینی اعتبار 190 میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه 56 واحدی بنیادساز طبس با پیشرفت فیزیکی 46 درصد، پروژه 88 واحدی بنیاد ساز فردوس با پیشرفت فیزیکی 24 درصد در حال اجرا و پروژه 187 واحدی بنیاد ساز بیرجند با پیشرفت فیزیکی 5 درصد نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/253/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح اقدام ملی خراسان جنوبی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با سیدخلیل منبتی، مدیرکل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از معاونان وی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، تزریق امید به بازار مسکن را مهم‌ترین راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مهم‌تر از هر چیز این است که مردم برای تأمین مسکن امید داشته باشند زیرا امروزه وضعیت طوری است که خانه ‎دار شدن برای برخی اقشار به منزله یک امر غیرقابل تحقق و موهوم محسوب می‌شود و این ناامیدی باید ریشه‎ کن شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: مهم‌ترین چالش در بازار مسکن، عدم تناسب عرضه با تقاضاست. وقتی این تناسب وجود نداشته باشد و تقاضا بسیار بیشتر از عرضه باشد، کار به جایی می‌رسد که صاحب محصول به هر قیمتی که دلش بخواهد، کالا را وارد بازار می‌کند. مسئله مسکن نیز از این قبیل است و ساخت محدود خانه به موازات معطل نگه‎داشتن نیاز مردم کار را به جایی رسانده که برخی افراد به هر قیمتی که بخواهند، مسکن خود را ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‎داری بانک‌ها یکی از آفت‌های بزرگ بازار مسکن کشور است. اینجور که این‌ها رفتار می‌کنند، کار به جایی می‌رسد که اراضی وسیع و املاک بسیار ارزشمند در تهران، مشهد و کل ایران در تملک همین بانک‌هایی باشد که قرار است مردم را خانه‎دار کنند. اینجاست که می‌گوئیم نهادهایی نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که محصول تدبیر و درایت مستقیم امام راحل هستند، باید به‎ گونه‎ ای میدان‌داری کنند که دست مافیا از بازار مسکن دور بماند.

شش‎ هزار واحد مسکونی در مرحله تکمیل

سیدخلیل منبتی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی هم در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ساخت مسکن اظهار کرد: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای افراد کم‎ درآمد همچون مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال ساخت است. علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد نیز در سرتاسر استان در دستورکار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‌ها فراهم شود.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بیش از ۲۶ هزار قطعه زمین در جریان نهضت ملی مسکن روستایی واگذار شده که هم‌اکنون فرایند ساخت در آن‌ها در جریان است. علاوه بر این، در همین بازه زمانی بیش از ۶۹۷ میلیارد تومان تسهیلات حوزه مسکن روستایی اعم از قیر، اعتبارات ملی، استانی و منابع نفتی تصویب شده که اعطای آن همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6085683

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد