Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@09:29:55 GMT

کیمیش تا پایان سال ۲۰۲۱ غایب خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۱۰۹

کیمیش تا پایان سال ۲۰۲۱ غایب خواهد بود

کیمیش به دلیل واکسینه نشدن و سپس ابتلا به کرونا ویروس، در یک ماه اخیر از میادین فوتبال به دور بوده است.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به شکل رسمی اعلام کرد که یوسوا کیمیش تا پایان سال ۲۰۲۱ تیم را همراهی نخواهد کرد. هافبک آلمانی به تازگی از شر بیماری کووید رهایی یافته اما وضعیت تنفسی هنوز به حالت عادی باز نگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیش در‌ مورد شرایط فعلی اش با وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرد:

خوشحال هستم که دوره قرنطینه کرونا را پشت سر گذاشتم. وضعیت خیلی خوبی دارم اما با توجه به انتشار ویروس در ریه هایم، فعلا قادر به کامل کردن جلسات تمرینی نیستم. به زودی تمرینات پیشرفته تر را انجام خواهم داد و بی صبرانه منتظر بازگشت به مسابقات در ماه ژانویه هستم.

بنا بر اعلام باشگاه، کیمیش در سه دیدار بعدی تیم مقابل ماینتس، اشتوتگارت و وولفسبورگ غایب خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* منچسترسیتی یک - رئال مادرید یک (در مجموع تساوی ۴ به ۴ و برتری رئال در ضربات پنالتی)

* بایرن مونیخ یک - آرسنال صفر (در مجموع ۳ بر ۲ به سود بایرن)

منچسترسیتی - رئال مادرید

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود. این ۲ تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت به میزانی رئال مادرید به تساوی ۳ به ۳ دست پیدا کرده بودند و هواداران منچستری سیتی امیدوار بودند بتوانند در این دیدار خانگی به برتری برسند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

اما در همان شروع بازی اوضاع بر طبق خواسته این تیم پیش نرفت و دوازدهمین دقیقه بازی، «رودریگر» موفق شد گل نخست را برای رئال مادرید به ثمر برساند تا شاگردان کارلو آنچلوتی با امید زیادی به ادامه بازی بپردارند.

اما شاگردان پپ گواردیولا که از وضعیت به وجود آمده ناراضی بودند حملات خود را تشدید کردند اما در دستیابی به گل ناکام بودند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم تیم منچسترسیتی بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و ریالی ها به دفاع از دروازه پرداختند و در این امر موفق بودند تا اینکه در دقیقه ۷۵ «کوین دی بروینه» موفق شد از دفع ناقص مدافع رئال مادرید استفاده کند و قفل دروازه رئال را بشکند تا بازی به تساوی کشیده شود. این دیدار در نهایت در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان رسید تا این دو تیم شانس خود را در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

نیمه اول وقت‌های اضافه هم بدون اینکه توپی از خط دروازه عبور کند به پایان رسید و در نیمه دوم هم تغییری در نتیجه حاصل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در دوئل پنالتی‌ها رئال مادرید موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

بایرن مونیخ - آرسنال

در دیگر دیدار این مرحله هم تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه «آلیانس آرنا» میهمان بایرن مونیخ بود. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه امارات و به میزبانی آرسنال با نتیجه تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچکدام از ۲ تیم نتوانستند راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا کنند.

اما بایرنی‌ها که قصد داشتند کار را در وقت‌های قانونی به پایان برسانند به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۶۳ «یوشوا کیمیش» موفق شد دروازه آرسنال را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

در ادامه هم توپچی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرن در مجموع با برتری ۳ بر ۲ راهی مرحله نیمه نهایی شود.

 

منبع: مهر 

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • (ویدیو) گل دیدنی بایرن مونیخ به آرسنال توسط کیمیش
  • گل کیمیش به آرسنال (بایرن مونیخ 1-0 آرسنال)
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم