Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۴۴ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان همدان، گفت: با مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۴۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین با شناسایی ۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۱ هزار و ۴۲ نفر و بیماران سرپایی مثبت نیز به ۹۹ هزار و ۷۰۶ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۸ ‌نفر بود که ۵۱ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در اسدآباد یک هزار و ۶۴۷، بهار یک هزار و ۵۶۷، تویسرکان یک هزار و ۵۸۲، رزن یک هزار و ۲۳۹، درگزین ۴۱۹، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۲ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۸۲ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۵۹ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش برنا؛ از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان های "بهار، اسدآباد، فامنین، درگزین و رزن" در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان محمد طاهری شیوع ویروس کرونا سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ابتدای همه گیری ویروس ویروس کرونا استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، امیرحسین فریبا افزود: در این میان آرامگاه و موزه بوعلی با بازدید۶۱ هزار و ۳۶ نفر در جایگاه نخست، آرامگاه باباطاهر با بازدید ۴۹ هزار و ۹۴۰ نفر در جایگاه دوم و موزه و شهر باستانی هگمتانه با بازدید ۲۶ هزار و ۶۸۴ نفر در جایگاه سوم و گنبد علویان در شهر همدان با بازدید ۵۴۰۲ نفر در رتبه بعدی قرار داشت.

وی به بازدید گردشگران از موزه‌های شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: در این مدت ۳۴۳۱ نفر از موزه لطفعلیان ملایر، ۱۸۴۱ نفر از ارگ نوشیجان ملایر، ۳۲۰۸ نفر از موزه تویسرکان، ۱۷۶۲ نفر از موزه میررضی آرتیمانی در شهرستان تویسرکان، ۲۴۸۹ نفر از موزه شهدا نهاوند، ۲۶۷۱ نفر از موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و ۲۱۷ نفر از موزه تاریخ و فرهنگ بازدید داشته‌اند.

وی گفت: مسافران به منظور حفظ آثار تاریخی که شناسنامه و هویت یک کشور محسوب می‌شود، از هرگونه اقدام تخریبی همچون نوشتن یادگاری و عکاسی با فلاش در موزه‌ها خودداری کرده و توصیه می‌شود نظر به راه‌اندازی فروش اینترنتی و الکترونیکی بلیت‌ها در اماکن و موزه‌های استان از طریق اینترنت،  بلیت‌ها را خریداری کنند.

مدیر امور موزه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان یادآور شد: حفظ آرامش محیط در هنگام بازدید از موزه‌ها اقدامی در راستای احترام به تاریخ، هنر و فرهنگ کهن این مرز و بوم ارزیابی می‌شود و طبیعتاً اسباب بهره‌مندی، دانش‌افزایی و فراهم آوردن اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان از این اماکن فراهم ‌می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان