Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم وزیر امور خارجه با اشاره به اولویت‌ها و اهداف پیش‌روی وزارت خارجه گفت: کار دولت بسیار سخت است و ما باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار استفاده کنیم.

حسین امیرعبداللهیان امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه مردم از دولت انتظارات بسیاری دارند، اظهار کرد: کار دولت بسیار سخت است و ما باید از ظرفیت امور خارجه برای رونق اقتصادی و توسعه پایدار اقتصادی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت امور خارجه برای ترویج آموزه‌های فرهنگی اسلام اضافه کرد: در وزارت امور خارجه می‌توانیم از ظرفیت حوزه‌های علمیه در راستای ترویج آموزه‌ها و اندیشه‌های دینی استفاده کنیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به جایگاه معنوی اعتاب مقدس و اهمیت همجواری با حرم اهل‌بیت(ع) گفت: بنده در گذشته، سه سال سفیر ایران در عراق بودم و هر آنچه دارم از برکت زیارت حرم‌های اهل‌بیت(ع) در آن سه سال است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه قم امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای تحقق شعار سال باید موانع تولید را از سر راه بردارد

ماموستا مامد کلشی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همه ساله بر مبنای مسائلی که کشور نیاز دارد، شعارهای سال را انتخاب می‌کنند و برای تحقق این شعار نیز تلاش همه جانبه از ناحیه سه قوا لازم است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، ضرورت بر این است که اقدامات جهادی در حوزه‌های مختلف صورت گیرد و امسال نیز رونق اقتصادی تشخیص داده شده و برای همین شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و بنابراین برای تحقق آن باید دولت در رفع موانع تولید تلاش کند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: موضوع اقتصاد، معیشت و رفاه مردم از اهمیت بالایی در نزد رهبری برخوردار است و نشان می‌دهد که تمامی دستگاه‌ها باید پای کار باشند و از امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری در این زمینه استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های بزرگی در هر کشور هستند بیان کرد: بی‌تردید اگر مردم پای کار باشند می‌توانند به همه مسائل در حوزه‌های مختلف، جامه عمل بپوشانند و بنابراین مردم در ابعاد و حوزه‌های مختلف همواره سعی کرده‌اند در میدان بوده و دولت را کمک کنند.

ماموستا کلشی‌نژاد اظهار داشت: اگر مردم پای کار باشند، نیاز کشور در بیشتر مسائل اقتصادی برطرف شده و نیازها به خارج کاهش می‌یابد و به واردات نیاز کمتری احساس می‌شود چون مردم پای کار آمده و با سرمایه‌گذاری، اقتصاد خود را خود تعیین و در حوزه‌های مختلف تولید می‌کنند و بنابراین زمانی که مردم، رونق اقتصادی را رقم زدند و دولت نیز موانع کار را برطرف کرد، این اقدامات تاثیرگذار شده و سبب رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حل مشکلات اقتصادی و رونق صادرات با جهش تولید میسر است
  • قدردانی سخنگوی وزات خارجه از نیروی دریایی پاکستان
  • اجرای ۴ برنامه راهبردی با هدف رونق اقتصادی زندگی عشایر
  • دولت برای تحقق شعار سال باید موانع تولید را از سر راه بردارد
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می تواند موفق باشد
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • رونق بخش گردشگری، سیاست قطعی استان برای توسعه اقتصادی
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران