Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پیکان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

* بخشی از زمین چمن ورزشگاه دستگردی زرد شده و پشت محوطه جریمه دو تیم و میانه زمین با کچلی چمن مواجه هستیم.

* سیدحسین حسینی سنگربان استقلال در بدو ورود به زمین مشغول راز و نیاز با خدا شد و سپس برای گرم کردن به درون دروازه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان خودش از کنار خط نظاره‌گر آماده‌سازی شاگردانش برای مصاف با استقلال شد.

* با وجود عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه شاهد هستیم افراد مختلف در اطراف ورزشگاه دستگردی حضور دارند و حتی خانواده‌ها نیز که فرزندان خود را برای استفاده از سالن‌های ورزشی از ورزشگاه به اکباتان آورده‌اند، در محوطه استادیوم دستگردی باقی مانده تا بتوانند با اعضای تیم  استقلال عکس یادگاری بگیرند.

* علیرضا رضائی، روزبه‌ چشمی، سعید مهری، امیر قاسمی‌نژاد، آرمان رمضانی، متین کریم‌زاده، امیرعلی صادقی، ارسلان مطهری و رضا آذری روی نیمکت آبی‌پوشان نشسته‌اند. فرهاد مجیدی برای این مسابقه دست به چند تغییر زده و روزبه‌ چشمی و رضا آذری را نیمکت‌نشین کرده است. حسین مرادمند نیز به دلیل محرومیت در ترکیب آبی‌پوشان حضور ندارد و عارف آغاسی جای وی را گرفته است.

* حسن پورحمیدی، نادر محمدی، محمدامین درویشی، حسین پورامینی، رامین داودی، پیمان رنجبری، ایمان اکبری، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی نیمکت‌نشینان پیکان در این دیدار هستند. محمدحسین فلاح که در ابتدای فصل از استقلال راهی پیکان شده و در بازی دوستانه پیش‌فصل برای تیمش به استقلال گلزنی کرد، در این بازی روی نیمکت نشسته است. این بازیکن بعد از گلزنی در دیدار دوستانه مقابل استقلال با حرکات دست رو به فرهاد مجیدی و نیمکت این تیم به نوعی اعتراض خود را به تصمیم سرمربی استقلال برای نخواستنش اعلام کرد. 

* ووریا غفوری و بابک مرادی که امروز در فهرست آبی‌پوشان قرار ندارند در ورزشگاه حاضر شده و نظاره‌گر دیدار تیمشان مقابل پیکان هستند.

* نیکمت‌نشینان تیم استقلال به صورت جداگانه کنار زمین با یکدیگر مشغول بازی آقاوسط شدند.

* سعید فتاحی معاون باشگاه استقلال در ورزشگاه دستگردی حضور دارد و برای دقایقی با عوامل برگزاری مسابقه و سعید دقیقی سرپرست تیم پیکان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه دستگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت

به گزارش “ورزش سه”، علی لطیفی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلالی‌ها و تیم ملی در گفتگوی با روزنامه اعتماد صحبت‌هایی را درباره دیدار آبی پوشان با آلومینیوم اراک انجام داده و به تحلیل مسائل مربوط به استقلال پرداخته است.

او در این خصوص گفت: به لحاظ فني بحث زياد است اما نكونام درست يا غلط در حال جنگيدن در دو جبهه است. حالا ممكن است حق با نكونام باشد يا نباشد. آن هم بابت سيستم مديريتي و اشكالاتي كه وجود دارد. نگاه خودش درگير با اين مسائل است لذا در بازي با آلومينيوم نكونام يك چشمش در زمين بود و يك چشمش در بيرون زمين كه بعد از بازي چه بگويد!

او ادامه داد: این مسائل ناخودآگاه روي كيفيت تيم تاثير دارد. قبلا در مربيگري مجيدي و مديريت سعادتمند يك قهرماني در جام حذفي را مفت مسلم از دست دادند.

پیشکسوت آبی‌ها درباره عملکرد فنی آبی‌پوشان در بازی با آلومینیوم تاکید کرد: تا زمان به ثمر رسيدن گل مي‌شود گفت تجربه استقلال به آلومينيوم مي‌چربيد. همان اول گفتم نكونام در جذب بلانكو هوشمندانه عمل كرده است چون او هم حرفه‌اي است و هم به‌روز‌. بلانكو در پست شماره ۹ فوق‌العاده است. نكونام به مربي تدافعي معروف است و در اين كار از كي‌روش الگوبرداري كرده و در بازي با آلومينيوم هم چون ابزارش را داشت به گل رسيدند‌. در كل استقلال كم و بيش برتر بود اما بعد از گل، آلومينيوم برتر بود و استقلال برگشت به حالت اوليه‌اش و با بستن دفاع چشم به ضدحملات داشتند.

‌لطیفی افزود: اگر استقلال گل تساوی را دریافت می‌کرد، الان خيلي از اتفاقات مي‌توانست عليه نكونام باشد. بيشتر از مسائل فني آسيب بيشتري كه مي‌تواند به استقلال وارد شود اين صحبت‌هاي نكونام است‌. البته بگويم از روز اول طرفدار جواد بودم و اعتقاد دارم با وضعيت استقلال توانسته اين تيم را مدعي نگه دارد اما حالا به او اين نقد را دارم. نكونام استقلالي است و مي‌داند در شرايطي كه جام حذفي را از دست داده چون فوتبال حافظه ندارد چنانچه ليگ هم از دست بدهد هواداران و كارشناسان ديگر فراموش مي‌كنند او براي استقلال چه كار كرده و همه يكصدا و متحد عليه نكونام مي‌شوند؛ آن‌هم به دليل مصاحبه‌هاي امروز او. اين حرف‌ها رفته رفته روي مغز هواداران و پيشكسوتان و خبرنگاران مي‌رود و اين خبر خوبي براي نكونام نيست!

پیشکسوت آبی‌ها افزود: استقلال در اين فصل نتيجه‌گرا بازي كرده و جواد مي‌تواند تهاجمي‌تر هم كار كند اما چون نتيجه مي‌گيرد نمي‌توانيم به او نقد كنيم و خودش را با سپاهان و پرسپوليس و سپاهان مقايسه مي‌كند. در حالي كه اين دو تيم يازده، دوازده بازيكن دارند اما استقلال يك تيم يك دست در بيرون و داخل زمين دارد كه به كار ليگ فرسايشي مي‌آيند.

لطیفی درباره شانس قهرمانی استقلال با توجه به نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سپاهان گفت: از دو منظر مي‌شود نگاه كرد. سپاهان به عنوان مدعي شماره يك قهرماني در اين فصل به دلايل عجيب و غريب كاملا از كورس خارج شد. آنها بيشترين سرمايه‌گذاري را كردند و همه ‌چيز‌شان فراتر از فوتبال ايران بود. آنها كارخانه دارند و حقيقتا به صورت حرفه‌اي و سيستماتيك تيمداري مي‌كنند. اما از نگاه هوادارهاي استقلال و پرسپوليس بگويم خوشبختانه اين اتفاق رخ داد اما به عنوان يك كارشناس دوست داشتم آنها هم جزو مدعيان بمانند.

او در پایان گفت: تمام اين مسائل باعث شد كه مدعيان بعدي يعني پرسپوليس و استقلال كم‌كم به صدر رسيدند. اما بعد از رفتن يحيي همه فكر مي‌كردند پرسپوليس از كورس خارج مي‌شود و استقلال مدعي يك مي‌شود اما اين اتفاق رخ نداد. الحق كه اوسمار با بازيكنان باتجربه‌اش توانست مديريت كند و حالا كورس قهرماني بين اين دو تيم است.

دیگر خبرها

  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • رفت و برگشت مقابل استقلال: بدشانس!(عکس)
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت