Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه این هفته تهران، (۱۹ آذرماه) در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت حضرت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، نمازجمعه این هفته تهران، (۱۹ آذرماه) در مصلی امام‌خمینی (ره)، به امامت آیت‌الله صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق روال، ساعت ۱۰ صبح درب‌های مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام علی نوری، با اشاره به تقارن ۱۹ آذرماه با میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت: به همین منظور نمازجمعه این هفته تهران میزبان جامعه پرستاری خواهد بود و ضمن قدردانی و تشکر از زحمات کادر درمان از حضورشان در برنامه و ایستگاه سلامت استفاده خواهیم کرد.
وی افزود: به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نمایشگاه عکس، تصویر و پوستر و نماهنگ‌هایی با موضوع شخصیت این بانوی بزرگوار در نمازجمعه این هفته تهران برگزار می‌شود.
نوری ادامه داد: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: نخستین سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران آقای ثقفی نماینده جامعه پرستاری است که با موضوع مطالبات پرستاران به ایراد سخنرانی می‌پردازد. دومین سخنران پیش از خطبه‌ها نیز آقای سید علی یزدی خواه نماینده مجلس شورای اسلامی خواهد بود که در موضوع روشنگری و تبیین طرح صیانت فضای مجازی در پاسخ به صحبت‌های هفته گذشته زهرا جوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت که مطالبه‌ای در مورد این طرح از نمایندگان مجلس داشتند، سخنرانی می‌کند.
وی بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) از مداحی مداح اهل بیت حمید رمضان‌پور پیش از اذان ظهر استفاده خواهیم کرد.   نوری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نماز جمعه تهران گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون در حوزه کتاب، پادکست، کلیپ‌های تصویری، مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران است و همچنین مهد آدینه نیز برای ارائه خدمات به خانواده‌های نمازگزار در مصلا برقرار خواهد بود.
گفتنی است نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.   بیشتربخوانید: آیت‌الله خاتمی: ملت ایران به چیزی کمتر از لغو همه تحریم‌ها تن نخواهد داد/ آیت‌الله مدرس از اصول خود کوتاه نیامد

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت‌الله صدیقی نماز جمعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله صدیقی نماز جمعه نمازجمعه این هفته تهران جمعه این هفته تهران آیت الله صدیقی نماز جمعه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امام جمعه مرند از پهن کردن سفره‌های افطاری علوی در پنج نقطه این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، امسال نیز همانند سال‌های قبل در ۲ امامزاده و ۳ مسجد شهرستان مرند، سفره‌های افطاری علوی گسترده می‌شود.

وی ضمن اشاره به ساده بودن سفره‌های افطاری تاکید کرد: هدف از این کار، احیای نماز اول وقت و عمل کردن به سنت پیامبر و اهل بیت علیهم السلام در جهت اطعام روزه داران است.

امام جمعه مرند ادامه داد: هزینه این سفره‌ها توسط خیرین و ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان مرند تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند