Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@06:01:15 GMT

اومیکرون به همسایه شرقی ایران رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۴۱۵

اومیکرون به همسایه شرقی ایران رسید

‌پاکستان شناسایی «اومیکرون» به عنوان گونه جدید و جهش یافته ویروس کرونا در این کشور را تأیید و اعلام کرد: یک شهروند بازگشتی از انگلیس به کرونای جدید مبتلا است.

به گزارش ایمنا، دولت پاکستان در واکنش به شیوع سویه جدید کرونا در آفریقا، تمامی پروازهای کشوری و شرکت‌های خصوصی به مقصد کشورهای آفریقایی را متوقف و ورود مسافران را نیز از این کشورها ممنوع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلاء به اومیکرون در یک زن پاکستانی روز پنجشنبه در شهر «کراچی» تأیید شد و اداره بهداشت این کشور در تلاش برای یافتن سابقه سفرهای خارجی این شهروند هستند.

مسئولان پاکستانی اعلام کردند: شهروند مبتلا به سویه جدید کووید -۱۹ تحت مراقبت است در عین حال بیم آن می‌رود که برخی دیگر نیز از زمان ورود این بیمار به کراچی تا زمان تشخیص ابتلاء به کرونای جدید، به اومیکرون مبتلا شده باشند.

دولت پاکستان در واکنش به شیوع سویه جدید کرونا در آفریقا، تمامی پروازهای کشوری و شرکت‌های خصوصی به مقصد کشورهای آفریقایی را متوقف و ورود مسافران را نیز از این کشورها ممنوع کرد.

از زمان شیوع کرونا در پاکستان (یعنی از هفتم اسفندماه ۹۸) تاکنون ۲۸ هزار و ۸۰۳ نفر از بیماران کرونایی جان سپردند. در مجموع یک میلیون و ۲۸۸ هزار ۵۳ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

منبع: عصر ایران

کد خبر 540828

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شیوع کرونا در پاکستان اومیکرون جهش جدید کرونا کرونا و اومیکرون کرونا و جهش اومیکرون اومیکرون چیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، بازدید کنندگان این نمایشگاه ضمن استقبال از نمایش این نسخ ارزشمند اعلام کردند که برپایی نمایشگاه‌های قرآنی در ماه نزول قرآن از اهمیت زیادی برخوردار است.
در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نسخه خطی قرآن کریم که قدمت برخی از آنها به بیش از پنج قرن باز می‌گردد در معرض دید عموم قرار گرفت.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین گروه تواشیح اعزامی از ایران با اجرای تواشیح زیبا، با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.
بازدیدکنندگان این نمایشگاه اعلام کردند که ماه مبارک رمضان ماه همدلی و وحدت امت اسلامی است و برپایی چنین نمایشگاهی در ترویج آموزه‌های قرآنی نقش مهمی ایفا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات: 
مجید مشکی - رایزن فرهنگی ایران در پاکستان
قبله ایاز - رییس شورای ایدئولوژی اسلامی پاکستان
شهروند پاکستانی

دیگر خبرها

  • نمایی از سفره هفت سین در ورودی شهر کلوانق
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • میزان ورود مسافر و گردشگر به آذربایجان شرقی افزایش نداشته است
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • استقبال از مسافران نوروزی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آلاچیق عشایر در اهر + فیلم