Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@13:48:42 GMT

درگذشت یک خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۴۳۲

خبرنگار خبر شبکه استانی دنا دقایقی پیش در مشهد مقدس در گذشت.

به گزارش ایسنا، سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار و معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بعد از سالها خدمت صادقانه دار فانی را وداع گفت.

بنا به این گزارش سید حمدالله خواهش نیک ساعتی پیش در مشهد مقدس به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمدالله خواهش نیک مسئول سابق روابط عمومی آموزش و پرورش استان و گزارشگر برگزیده صدا و سیمای استان در اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

سید حمدالله خواهش نیک که از خبرنگاران برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد، متولد ۵ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی بود؛ سه فرزند به نام‌های سید علی، سید عرفان و سید احسان دارد.

خواهش نیک در مصاحبه‌ای گفته بود: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کردم، دوران ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراندم.

پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شدم و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کردم از تربیت معلم در سال ۷۰ با استاد روحی در خبر جنوب شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کردم و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری ایرنا کار کردم و پس از آن وارد صدا و سیما شدم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدنساز سابق پرسپولیس درگذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری، فرهاد چیذری بدنساز سابق تیم های پرسپولیس، پیکان و.... جان به جان آفرین تسلیم کرد. وی در زمان حضور مانوئل ژوزه بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس بود.

چیذری به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • بدنساز سابق پرسپولیس درگذشت
  • مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • چاه آب معلم کلای ساری بهسازی شد
  • تمسخر برادر عبدالرزاق حمدالله توسط برادر بنزما!
  • گرامیداشت یادشهدای معلم حوادث تروریستی اخیر،سیستان وبلوچستان
  • قدردانی از ۵۵ معلم نمونه استان همدان
  • پیام تسلیت وزیر نفت برای درگذشت پدر حمید بورد